De laatste weken ben ik soms ineens zo bang dat uk te vroeg komt... Heb ik last van steekjes in mijn buik, raak ik soms zowat in paniek. wie herkent dit?
Ik heb nu al soms steekjes maar wat mij verteld is dat t kan liggen aan de groei in je buik? baarmoeder word toch n stuk gerekt en kan krampjes leveren tot steken... bij mijn eerste had ik dit dus niet. en nu heb ik t al n paar weekjes maar de babe was kennelijk gezond op de echo afgelopen week. Dus zal niet teveel druk maken.. das ten eerste al niet goed voor je zwangerschap en je kan altijd nog ff laten checken toch als je echt erg onzeker word. Gewoon zeuren bij de arts
het is echt gewoon een gevoel wat ik af en toe heb, ik voel de beeb erg goed, dus eigenlijk hoef ik me geen zorgen te maken, maar ik heb al een dochter en weet wat voor geweldigs het is om een kindje te krijgen, ben daarom denk ik extra bang om dit te verliezen
Ik had dat gevoel ook met mijn eerste kindje, maar hij is netjes twee dagen te vroeg geboren. Ik dacht dan: als ik maar over die en die weken heen ben dan is hij levensvatbaar, enzo. Maar geen zorgen meid, niet alle angsten kloppen, meestal Niet zelfs
Hoi, zorg dat je even afleiding zoekt als die angst naar boven komt drijven... Even iets gaan doen waar je je hoofd helemaal bij moet hebben of waar je lekker bij weg kunt dromen... Zakt het in ieder geval ook weer snel weg en loop je niet de hele dag bang te zijn... Hormonen... GRRR
ken het gevoel nu voor het eerst....na drie gezonde kinderen ben ik bij deze vierde veel bewuster van de gevaren en kwaaltjes. Is heel vreemd. maar het is denk ik normaal....althans word mij verteld