Whaa.. meiden, ik heb wat nieuws! Ik heb altijd al heel levendig gedroomt en heeele verhale verteld. Ondertussen droom ik niet alleen veel meer, veel vager en veel vaker, ik praat ook meer... Nu had ik een APP gevonden voor op de telefoon...Sleep Talk Recorder, jeetje.. die neemt snachts alle geluiden op.. IK heb echt in een deuk gelegen nadat ik alles na geluisterd had! Echt een GO! hahah
jaaa, inderdaad mezelf opgenomen. Ding slaat aan als er geluid is.. echte aanrader om te downloaden.. Zo lach ik mijn vriend uit en zeg dan op een maastrichts dialect (ouders zijn van m'tricht wij praten onderling een heel ander dialect) waarom heb je in godsnaam een emmer water laten vallen, hahaha, nu moet je dweilen.. Of, ben ik boos op iets of iemand, zucht ik hard en vraag ik of hij of zij nog wel normaal is.. hahah.. nouw ik vind hem echt geniaal! hahha
Haha mijn man zegt ook altijd dat ik praat in mijn slaap en knarssetand in mijn slaap. Ik ga het uitproberen! lijkt me hilarisch!
Wat mijn man niet gelooft is dat hij zelf ook praat in zijn slaap zo op zijn tijd Kan ik hem eens heerlijk terug pakken Of we horen de hele nacht alleen de kat die tegen mijn buik aan aan het kroelen is
Oh haha, wat interessant! Ik heb ook van die hele intense dromen nu. Ik weet niet of ik dat durf terug te luisteren .
WHAAAAA wat leeuuuukk hmmm moet ik ook maar doen /.... denk k..... durf dat niet terug te luisteren denk ik hahahahahahha wat komisch!