Hoi meiden, Ik heb zonet mn angelsounds binnengekregen (wel een nieuwe) En hij doet het niet... -Heb het folietje van de batterij afgehaald -De batterij zit goed aangesloten -Het lampje brand(weliswaar niet heel erg fel, maar hij brand -Koptelefoons doen het allebei(getest op de pc) Maar ik hoor werkelijk helemaal niks! Geen geruis en zelfs mn eigen hartslag niet. Heb ik het dan weer getroffen en een kapotte ontvangen of is er iets anders aan de hand wat vaker voorkomt??? Wie geeft me de gouden tip?
hmmm klinkt bekend....en die van mij was kapot heb een nieuwe gehaald...en die deed gelijk dat onmiskenbare geluid geven van krrrrgggggchhhh als je heb aanraakt
manlief heeft de batterij aan zn tong gehouden...zat weinig prik op Dus heb ff een nieuwe gehaald. Nu doettie het wel...Kan het hartje nog niet vinden maar dat maakt niet uit. Morgenvroeg naar de VK dus dan luisteren we daar wel, en ff opletten waar ze het vind
Hahaha jazeker. Kan helaas het hartje niet vinden. Hopelijk de vk morgen wel. Normaal zou ik me geen zorgen maken maar gister echo gehad en mn buik is behoorlijk beurs van al het gedruk en geschud(kindje lag niet goed voor nekplooimeting) een half uur lang. Heb er nu nog last van. Dus nu maak ik me toch wel wat zorgen ,gelukkig mag ik al om 9uur
Ik maakte me sowieso al zorgen...leek me niet echt goed voor het kindje al dat geschud,gepor en geduw
Ik had de eerste keren met de angelsound zelf ook wat beurse plekken. Zeker omdat ik het hartje ook niet meteen kon horen. Je wil toch zo lang doorgaan tot je wat hoort. Maar als je gisteren een echo hebt gehad dan zal het toch wel goed zijn! Niet te veel zorgen maken. Het hartje is nog zo klein dus de kans dat je met d angelsound meteen prijs hebt is ook klein. Ikzelf heb een paar dagen geleden in de ochtend willen luisteren, maar kreeg het niet gevonden. 's avonds had ik hem meteen. Ik probeer het nu ook wel met een volle blaas te doen. Missvhien dat dat bij jou ook helpt?
Hey meis, je moet in elk geval heel laag proberen te zoeken. Echt net boven je schaambot of zelfs een beetje ertegenaan. succes bij de vk!
Net bij de vk geweest en het hartje gaat echt nog heeeeeeel zachtjes dus het is niet raar dat ik het niet kan vinden nog. Probeer het over een weekje weer. En dat beurse kwam niet van de angelsounds maar van de echo maandag.
mijn eche met 12 weken gaf ook een beetje beurs gevoel,duurtje een goede dag. heb nu sinds gister een angelsound,duurde even voordta ik het hartje kon hore,had eerst mijn eigne harstlag te pakken en die is de helft zo traag als die van de kleine. ik vind het hartje ter hoogte van mijn biknislip onderbroek, dus net iets bij mijn schaambot erboven. maar soms duurt het wat langer dat je het kan vinden, je neit gelijk ongerust maken. succes
Ik maak me wat dat betreft ook niet ongerust hoor Weet wel dat het goed zit. Het had meer te maken met die echo van maandag, hoe ik ben toegetakeld Maargoed, we gaan offtopic want mn angelsounds doet het nu wel weer. Dus deze mag op slot!