indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nikster, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames... ik heb ff een vraagje
    mijn meisje was afgelopen maandag nog niet ingedaald...
    maar nu had ik gister en vandaag redelijk veel harde buiken waarbij ik een soort druk naar beneden voel...
    alsof de kleine naar beneden word geduwd..
    is dit dan indalen...
    alvast bedankt voor jullie reactie..
    ps het is niet pijnlijk wel een beetje naar gevoel
     
  2. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    de mijne was vorige week ingedaald
    ik had krampen door mijn vagina heen!
    en me buik zakte naar beneden

    grt lisette
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Die van mij is vorige week gedeeltelijk gaan indalen, hij is nog niet volledig ingedaald, steken in mijn onderbuik enzo gehad, maar voor mijn gevoel zit mijn buik nog wel heel hoog.
     
  4. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier ook een vraagje over het indalen...
    gisteren een 36 weken echo gehad waar de echo vrouw zei dat t al laag lag. Nu vanmorgen naar de vk geweest voor gewoon de afspraak, zegt zij dat t helmaal nog niet zo laag ligt en ze er nog gewoon bij kan bij t koppie?! Kan het zo zijn dat t gisteren was ingedaald en nu weer omhoog is gekomen of zakt t 's avonds altijd wat meer naar beneden? Echo was namelijk gisteren avond. Vreemd wordt er een beetje onzeker over ook omdat ik zelf sterk het gevoel bij had dat de kleine al flink ingedaald was...zo te voelen daar beneden...
    Iemand ervaring mee?
    Liefs Mowtom
     
  5. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij voelde het indalen als liespijn en steken in de vagina. Verder veel vaker naar de wc en vooral als de kleine aan het bewegen was. Als het goed is heb je volgende week weer een controle, dus ik hoop dat je het dan hoort.

    Oh ja, ik heb ook het gevoel dat het 's ochtends iets hoger ligt, maar in de loop van de ochtend is het al weer beneden hoor.

    Succes!
     
  6. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    inderdaad pijn in de lies en dan vooral met draaien in bed wat op een gegeven moment hast onmogelijk wordt
    en noooooog meer naar de wc hihi om te plassen!
     
  7. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik voel ook dat soort dingen, maar ze is nog steeds niet helemaal ingedaald! ZEligt in ieder geval nog niet helemaal vast!

    Gr
     

Deel Deze Pagina