Hallo allemaal! Ik vroeg me af hoe ik kan voorkomen dat ik zoveel aankom Ik zet dus echt uit en ben nog zo vroeg in me zwangerschap Ik krijg al van die strepen op me buik en benen Ik voel me hier dus helemaal niks prettig bij en loop constant te zeiken dat ik te dik ben/word. Ik ben al niet dun van me eigen maar ook niet dik alleen zo voel ik me nu wel. Ik weeg wel veel alleen dat is me niet aan te zien en toch voel ik me er niet goed bij! Nu vroeg ik me af of ik wat af mag vallen tijden men zwangerschap of hoe zorg ik dat ik niet al te veel uitzet bij me benen en kont ?! Want het moet er immers wel allemaal weer af na de bevalling :x . Help?!?! (al met al ben ik wel blij hoor met het kindje in me!!!!!!)
Hai, ik heb gehoord dat afvallen niet goed is tijdens je zwangerschap. Misschien kun je wel je eetpatroon veranderen of iets. Ik kan je verder niet helpen, want ik heb er geen ervaring mee.Hopelijk krijg je hier meer nuttige tips. Succes, liefs Jenny
Gewoon lekker heel veel groente en fruit eten en alles wat maar gezond is, niet slecht voor jou en niet slecht voor je kleine mop. én heeeeel erg lekker xxx Marijke
Je mag echt niet gaan lijnen tijdens de zwangerschap. Dan komen er afvalstoffen in je bloed die ook bij je baby komen en die zijn niet goed. Zo veel mogelijk gezond eten en niet snoepen. Maar wel genoeg eten.
ik heb vorige week heel veel gesnoept en dat was op de weegschaal vrijdag wel te zien. 74.5 mn oude gewicht. heb dus van't weekend rustig aangedaan en de zoetigheden laten staan. en gezond gegeten 4 broodjes melk, kopje thee, 2 stuks fruit en warm eten en veel water. en ben nu weer 73 wat ik al vanaf week 8 ben. was afgevallen omdat ik misselijk was. snap er zelf ook niks van hoor. mn lichaam komt snel aan en valt ook snel af. is het altijd wel geweest. vorig jaar rond deze tijd was ik nog 85 kilo en ben toen op dieet gegaan omdat ik dik zijn zat was. 12 weken later was ik 73-75 en blijf er constant nu tussenin jojo-en ben net zo zwaar toen ik trouwde.