Ik heb 11-11 een eisprong gehad en testte op 28-11 ook 2-3 weken op de cb digitaal. Dit klopt exact. 4+2 weken zwanger dus je zit tussen 4-5 weken zwangerschap in.
Hoi Burns, ik heb verkeerd geteld. Mijn positieve ovulatietest was op 11-11 en op 12-11 heb ik mijn eisprong gevoeld. Ik denk dat het dan inderdaad klopt dat ik nu 4 weken en 6 dagen zwanger ben
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik het wel zeker weet dat je goed zat met tellen. We zitten ongeveer op de zelfde ovulatiedag. Ik heb alleen een cyclus van 30 dagen door Clomid.
Oke! Dan zitten we inderdaad bijna gelijk Ik heb nog niks van de vk gehoord, dus vandaag maar even bellen. Hoop dat ik nog voor het einde van het jaar terecht kan.
Wow gefeliciteerd! Zo snel, dat moet inderdaad onwerkelijk voelen . Ik ben ook pas gestopt met de pil, zou leuk zijn als het ook zo snel gaat.
Gefeliciteerd Sjakie87! Wat fijn als het zo snel mag lukken! Bij ons zo'n beetje hetzelfde verhaal.. Half november besloten te stoppen met de pil en voor een kindje te gaan.. En nu 1e ronde, 1 en 2 dagen voor NOD positieve testen! Veel geluk en geniet ervan!