Nope ik drink niet, maar dat doe ik al jaren niet meer. Ik kan er niet (meer) tegen en bij 1 glaasje teveel draai ik de hele nacht in mn bedje. (ik heb overigens niets tegen alcohol hoor, en ook niet tegen zwangere dames die af en toe een glaasje wijn drinken )
Ik drink ook geen druppel. Houd normaal gesproken van het pure werk (couberg bessen met ijs) en van een zoete witte wijn. Maar nu bewust geen druppel! Liefs 8) Sunny 8)
Nee drink geen alcohol (voor mijn zwangerschap ook maar zelden vind het niet lekker maar nu helemaal niet meer)
laatste glas heb ik op 2 september gedronken (was toen 4 weken maar wist het nog niet). Daarna alleen met kerst 2 glazen alcoholvrije wijn. Drink normaal af en toe wijn en bier (eigenlijk alleen in gezelschap, dus niet met zijn tweetjes thuis)). En ik moet zeggen dat ik het niet mis. Maar het scheelt dat het geen zomer is, met terrasjesweer.
de laatste keer dat ik alcohol gedronken heb was op mijn verjaardag, was toen ook zo dusdanig dronken dat ik op m'n knieen door 't huis ben gegaan voordeel: die nacht is wel onze beeb verwekt, dussuh geen kwaad woord over alcohol. hahaha maarreh sinds die nacht krijg ik al braakneigingen als ik alcohol zie
Geen druppel... Het si algemeen bekent dat alcohol voor de mens zelf puur vergif is, laat staan voor dat kleintje in je. Alcohol zit in je bloed en jouw bloed stroomt ook door je kindje.. Brr, het idee alleen al, ik ben al aangeschoten van een glas wijn, laat staan wat zij dan zou voelen.. Straks van de zomer op het terras weer af en toe een wijntje.. Ik ga niet dood van een paar maanden geen alcohol... Mijn kindje is mij teveel waard om het risico te nemen.
Nee ik drink niet... durf het niet ... ben gewoon bang dat er wat met die kleine kan gebeuren... maar ik mis wel mijn wijntje hoor ik dronk al heel weinig voor de bevalling maar toch dat ene wijntje in de maand mis ik wel hoor
ik ben iemand die zeker van een drankje houdt! maar sinds ik zwanger ben, drink ik niks meer en wil ik de rest vd zwangerschap ook niet drinken. vind het ook niet meer dan normaal dat ik tijdens mn zwangerschap niet drink, vind het gevaarlijk voor de baby.
Met kerst heb ik welgeteld een half glaasje wijn gedronken, en het was precies of het direkt naar mijn hoofd ging ! Heb het dus daarna maar weer gelaten...
ik heb tot nu toe 2 glaasjes wijn gedronken sinds ik zwanger ben. In principe drink ik niet tijdens mijn zwangerschap. Alleen bij een heel gezellig etentje als ik het echt niet kan laten neem ik 1 klein glaasje en die drink ik dan rustig op.
Ik heb helemaal niets gedronken tijdens mijn zwangerschap (alcohol dan he) maar ja , ik weet niet of dit meetelt want ik drink normaal ook niet. (alcoholist in de familie) Mijn moeder had heerlijke chocolaatjes en na 3 stuks moest ik even gaan liggen. Aangeschoten dat ik was ! Zat er alcohol in. De volgende dag had ik een kater Om je dood te schamen toch ? Wie heeft er nou een kater van drie chocolaatjes ? Goede les dus.
Hier een rasechte genieter van goede wijnen en Schotse single malts. Geen druppel meer aangeraakt sinds de positieve test, maar ik denk dat het toch even wennen zal worden: zomer 2007 zonder gin en tonic, wijn en een ijskoud biertje? Ach, ik weet donders goed waar ik het voor doe... en laat!
Ik heb het niet met alcohol, maar met zalm..Gewoon de oridnaire voor vepakte...heerlijk met sausje op een toastje...Het is niet elke week raak, maar op eenv erjaardag bv kan ik het gwoon niet weerstaan....
Een aantal ronden hield er rekening mee door alleen een drankje te nemen tijdens mijn mentstruatie of vlak erna. Deze ronde hadden we het klussen even op een laag pitje gezet en zijn we met vakantie geweest (in de week van de NOD). Ik had echt het idee dat ik niet zwanger zou zijn en heb regelmatig een cocktail genomen. Nu hoop ik maar dat het geen schade heeft aangericht. Voor mij vanaf nu geen alcohol meer. In ieder geval in het eerste trimester. Daarna zie ik wel verder.
Nee drink geen druppel, bij mijn dochter ook niet. Drink zowiezo alleen een rood wijntje bij spaghetti maar nu dus niet. Maar moet ieder voor zich weten jessica