Zwanger en alcoholvrij bier drinken kan toch? Of zitten er dan nog bestanddelen in die ik niet zou mogen?
Dat kan prima! Sommige bieren zijn stenders, dat betekent dat er een klein percentage alcohol inzit, dus even goed checken dat het promillage echt 0,0% is. Maar gewoon lekker doen hoor! Ik heb in de zomer heerlijk genorten van alle 0,0 rosé, citroen en witbiertjes!
Bavaria 0.0% daar kun je zeker van zijn dat er echt geen alcohol in zit. Ik zelf heb met de brouwerij gebeld en er werd mij verzekerd dat er echt geen alcohol in zit. Malt bier daar zit nog wel alcohol in. Geniet ervan!
Hahaha Dankjulliewel!! We gaan zometeen met vrienden namelijk vip naar het oktoberfest hier in Dronten ... En met o,o kan ik dan toch lekker even een 'biertje' meedrinken hihi !
0,0% is idd geen probleem! De zogenaamde "stenders" van 0,5% zou ik wel laten staan. Hier een groot fan van Light Live 0,0% sekt (bubbels)!
Tegenwoordig is er ook Jillz 0,0% (soort appelcider) En de Light Live was hier ook een hit! Vooral idd de witte met bubbels, jummie!
in de felicitas zwanger doos zit een flesje 0,0 jilzz en een blik 0,0 rosebier dus neem aan dat het dan gewoon mag.
heerlijk he? Helaas hier in het dorp niet te krijgen... dus ik bewaar de laatste fles nog tot oud en nieuw hahaha
Dat is dan wel heel erg jammer! Hier kon ik hem ook alleen bij de Plus krijgen, die bij ons niet om de hoek is. Maar toen ik zwanger was, ben ik er wel eens voor omgereden hahaha. Ook niet een lieve vriendin of familie die een flesje voor je kunnen ritselen???
Manlief is tijdens mijn zwangerschap op onderzoek uitgegaan. Mijn favorieten: bavaria wit, bittburger (erg bitter), erdinger, krombacher, franziskaner, wieckse witte Duitse bieren verkrijgbaar in de bierspeciaalzaak. Met name witbier en weizen vind ik erg ok, de 0.0% versie van de nederlandse pils vind ik niet lekker.
Ik vond de gewone Bavaria 0,0% nog wel gaan, alle andere Nederlandse bieren vond ik idd ook niet lekker. Duitse alcoholvrije pils is idd erg lekker!!! Heb al tegen mijn man gezegd dat mocht ik ooit weer zwanger mogen zijn, we verplicht naar DL op vakantie moeten De bittburger vond ik ook lekker, de duitsers hebben nog wel meer lekkere, wat bittere pilseners. Hier was de Warsteiner dan weer niet favoriet, te licht naar mijn idee. maar smaken verschillen uiteraard
Indrdaad de bavaria 0.0% is erg lekker!! Het rosebier wil ik niet aanraden, gatver wat een zoete rommel!