Zwanger en alcoholvrij bier....

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nath88, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Zwanger en alcoholvrij bier drinken kan toch? Of zitten er dan nog bestanddelen in die ik niet zou mogen?

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Dat kan prima! Sommige bieren zijn stenders, dat betekent dat er een klein percentage alcohol inzit, dus even goed checken dat het promillage echt 0,0% is. Maar gewoon lekker doen hoor! Ik heb in de zomer heerlijk genorten van alle 0,0 rosé, citroen en witbiertjes!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Er zit ook een blikje in de blije doos, dus volgens mij mag het wel haha.

4. MLkids

MLkids Niet meer actief

Bavaria 0.0% daar kun je zeker van zijn dat er echt geen alcohol in zit. Ik zelf heb met de brouwerij gebeld en er werd mij verzekerd dat er echt geen alcohol in zit.

Malt bier daar zit nog wel alcohol in.

Geniet ervan!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gelukkig mag dat, anders was ik helemaal doorgedraaid hahaha :)

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hahaha Dankjulliewel!!
    We gaan zometeen met vrienden namelijk vip naar het oktoberfest hier in Dronten ... En met o,o kan ik dan toch lekker even een 'biertje' meedrinken hihi !

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    0,0% is idd geen probleem! De zogenaamde "stenders" van 0,5% zou ik wel laten staan.

Hier een groot fan van Light Live 0,0% sekt (bubbels)!

8. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    In de blije doos zitten bavaria 0.0% en wieckse rosé 0.0% dus dat kan gewoon.

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tegenwoordig is er ook Jillz 0,0% (soort appelcider)

En de Light Live was hier ook een hit! Vooral idd de witte met bubbels, jummie!

10. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    in de felicitas zwanger doos zit een flesje 0,0 jilzz en een blik 0,0 rosebier dus neem aan dat het dan gewoon mag.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    heerlijk he? Helaas hier in het dorp niet te krijgen... dus ik bewaar de laatste fles nog tot oud en nieuw hahaha

12. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is dan wel heel erg jammer! Hier kon ik hem ook alleen bij de Plus krijgen, die bij ons niet om de hoek is. Maar toen ik zwanger was, ben ik er wel eens voor omgereden hahaha.

Ook niet een lieve vriendin of familie die een flesje voor je kunnen ritselen???

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik kom deze week nog wel bij een Plus langs... ga ik direct even was flessen scoren! Thnx!

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Manlief is tijdens mijn zwangerschap op onderzoek uitgegaan. Mijn favorieten: bavaria wit, bittburger (erg bitter), erdinger, krombacher, franziskaner, wieckse witte
    Duitse bieren verkrijgbaar in de bierspeciaalzaak. Met name witbier en weizen vind ik erg ok, de 0.0% versie van de nederlandse pils vind ik niet lekker.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Warsteiner alcoholvrij is trouwens ook best lekker

16. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vond de gewone Bavaria 0,0% nog wel gaan, alle andere Nederlandse bieren vond ik idd ook niet lekker.
    Duitse alcoholvrije pils is idd erg lekker!!! Heb al tegen mijn man gezegd dat mocht ik ooit weer zwanger mogen zijn, we verplicht naar DL op vakantie moeten ;)
    De bittburger vond ik ook lekker, de duitsers hebben nog wel meer lekkere, wat bittere pilseners.
    Hier was de Warsteiner dan weer niet favoriet, te licht naar mijn idee. maar smaken verschillen uiteraard ;)

17. Luja

Luja Niet meer actief

Indrdaad de bavaria 0.0% is erg lekker!!
    Het rosebier wil ik niet aanraden, gatver wat een zoete rommel!

Deel Deze Pagina