Hoi lieve meiden Vanochtend stond ik mijn haar te kammen toen ik een klein "knikje" voelde .. Kort daarna stroomde er iets warms me broekje in.. Ik gelijk op de wc , en mn onderbroek was groen en in de wc groen met een berg witte troep erbij. Gelijk de vk gebeld , die kwam ook direct want we dachten dus vruchtwater met poep .. Nou ging mn vk met der handschoenen (ja heel Gênant ) in die derrie en stelde ze vast dat het om afscheiding gaat.... Maar ze gaat er ook vanuit dat mn vliezen Ijn gebroken vanqege dat knakje enzo.. Gelukkig is t afscheiding en niet dat de baby in het vrichtwater heeft gepoept.. Nu vanmiddag naar de vk , daarna naar het ziekenhuis voor ctg en morgen ochtend ook een ctg .. Gebeurt er vannacht niks dan gaan ze morgenochtend kijken hoe of wat verder. Nou maak ik me wel zorgen want die afscheiding Zag er echt eng en vies uit.. Verder voel ik t vruchtwater niet de hele tijd lopen, tijdens het plassen vanmiddag kwam er nog water verder vrij weinig .. Verlies nog wel steeds groene afscheiding met groene propjes.. De kleine is ook super rustig vandaag.. En zelf Voel ik me ook niet zo lekker .. Verder geen weeen nog ofzo.. Geen idee wat er nu verder gaat gebeuren,ja de vk had het over 48 uur en anders inleiden.. Pff sorry voor mijn lange verhaal ..maar moest t ff kwijt. Gelukkig reageerd de kleine gauw op een ctg scan maar hopelijk blijft ze daarna weer een beetje actief
Kan zijn dat er een scheur in je vlies zit. Had ik ook. Dan vlies je niet al je water in 1x. Maar elke keer als je op een bepaalde manier staat, of beweegt dan komt er wat water door die scheur heen. Bij mij was het alleen niet groen, maar gewoon doorzichtig.
Spannend meis! Klinkt ook wel een beetje als stukjes slijmprop.. Laat jet over je heen komen en pak nog even de rust! En blijft je uk te lang stil dan wel meteen bellen hoor! Toi toi!!!
Heel veel succes! Hopelijk komt alles goed! Geen idee wat het zou kunnen zijn. Maar je bent in goede handen.
Ja dat had ik ook gelezen maar heb vanmiddag alleen op de wc na een plasje nog wat verloren .. Verder niet als ik een rare beweging maak ofzo
Ik had ook een scheur in mijn vlies bij 37 weken. Bij mij gutste het vruchtwater er echt in stromen uit als ik bewoog. Had ook heel veel vruchtwater. Moest dan in ziekenhuis zoveel mogelijk bewegen en trappen doen maar dat ging eenvoudig niet, aangezien het er dan telkens uitstroomde. Maandverbanden waren direct doorweekt. Bleek dus een klein scheurtje te zijn aan de zijkant. Was echter helder van kleur. Na 28 uur dan bevallen van een gezonde zoon. De slijmprop heb ik nooit gezien dus weet niet welke kleur deze kan hebben.
Ik had bij de oudste ook een scheurtje in de vliezen, waardoor het niet een plons was maar steeds kleine scheutjes. Bij mij was de kleur groenbruin en toen had mijn dochtertje wel degelijk in het vruchtwater gepoept!
Net terug van de vk, ze heeft de controles uitgevoerd. T ziet er goed uit en ze kon zien dat mn vrichtwater er goed uit ziet. Tussen nu en dinsdag worden we hoe dan ook papa en mama .. Straks nog een ctg scan en hopen dat de weeen op gang komen
ik vind het ook vreemd hoor want ze zeggen altijd dat het helder moet zijn en anders zou de kleine in het vruchtwater gepoept hebben. ik zou gewoon nog een keer aan de bel trekken hoor, daar zijn ze voor. zeker omdat je het vanmiddag weer / nog had
@zwendel Ja de vk heeft ons net echt gerustgesteld .. En vast kunnen stellen .. Over de schimmel en vrchtwater Gelukkig ik was zo bang tot janken aan toe bij de vk net.. Maarja tussen nu en dinsdag worden we gewoon papa en mama Best gek idee
Heb je ook al weeen? Mijn zoontje had in het vruchtwater gepoept en ik kreeg direct weeen. Volgens de verloskundige kwam dit doordat er een stofje in zit waardoor de weeen opgewekt worden.
Ik heb ook groenig vruchtwater gehad met groene afscheiding. Later bleek dat dit kwam door een infectie. In het ziekenhuis, waar ik al lag toen mijn vliezen braken, zeiden ze ook dat ik het meteen moest doorgeven als het vruchtwater anders van kleur werd of gek rook oid. (Maar misschien dat de termijn daarin veel uitmaakt, 39 weken is netjes.) Voel je je wel goed? Geen verhoging of koorts ofzo? Fijn dat de VK je gerust heeft kunnen stellen! En succes alvast! Nog even en dan ben je mama !!
Helaas nog geen weeen Wel wat vaker achter elkaar harde buiken.. We wachten af Binnen nu en dinsdag word in mama .. Super spannend.. En ben gelukkig nu weer een stuk rusigerZz Straks nog even een ctg scan in t ziekenhuis.
Heel veel succes met de bevalling. Geniet nog even van het getrappel. En het is zo mooi om mee te maken de tranen blijven nog steeds komen als ik eraan denk!
gelukkig het ze je gerust kunnen stellen. spannend he...nog ff en je hebt je hummeltje in je armen...succes met de bevalling!
Ja heel spannend .. Nu naar t ziekenhuis voor een ctg scan (is standaard denk ik ?).. En dan weer naar huis hopen dat de ween opgang komen