Ik heb een vraagje over de innesteling. Ik heb denk ik 2 dagen geleden mijn eisprong gehad. De dag daarvoor en die ochtend had ik duidelijk vruchtbaar slijm. Nu heb ik vandaag wat last van lichte ongesteldheidskrampjes. Zou dat van een innesteling kunnen zijn? Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat vrouwen dit konden voelen. Maar hoe voelt dat dan?
lijkt mij nog een beetje vroeg voor een innesteling, maar ieder lichaam is anders dus ik kan je geen helder antwoord geven.
Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor de innesteling. Dit gebeurd tussen de 5-10 dagen na je ei. Maar goed, wat het dan wel is wat je voelt, geen idee..
ik heb een week lang die ongi krampjes gehad en dat was voor mijn nod...en ben zwanger dus het zou kunnen. Maar het kan ook nog van je ei zijn!!
Ik zit ook met een vraag over innesteling. na het stoppen van de pil begin okt, had ik de laatste maand dec/jan eindelijk een normale cyclus van 27 dagen. ik werd op 19 jan ongi en zou dan 14 feb weer ongi moeten worden, maar nu had ik deze keer mijn ei wel 2/3 dagen eerder dan verwacht dus je zou denken dat ook een eventuele innesteling eerder zou zijn. nu weet ik het dus niet meer is dit een hele vroege ongi of is dit een innesteling, als ik eerder ongi zou worden moet het pas op z'n vroegst 12 feb zijn. hier onder nog effe alles op een rijtje Het is zo, afgelope 28/29 jan dacht ik mijn eisprong te hebben gehad omdat ik 3 dagen ervoor enorm vruchtbaar slijm had, op de 29e had ik tijdens het urineren een klein slijmerig propje met wat roze bloed erbij, dus dacht mijn ei te hebben gehad, vanaf die dag heb ik af en toe last van hoofdpijn, opgeblazen gevoel, zeurderige onderrug, en vanaf de 4e heb had ik ineens wat bruine troep in mijn ondergoed en sinds gisteravond 5e heb ik hele donkerrode bruine slierten/vlokjes bij het urineren en nu heb ik nog steeds een zeurderige onderrug kan dit een innesteling zijn?
ik had de vorige keer wel ongikrampen vanaf de innesteling, maar dit keer heb ik er niks van gevoeld en krijg nu pas wat pijntjes onder in mn buik met 4 weken en 4 dagen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! gek toch dat het bij elke zwangerschap anders kan zijn misschien is het verschil door het geslacht