Stom stom stom!!!!maar ja.......het is gebeurt.Relatie is afgelopen en ik ben 4weken zwanger. Relatie liep heel moeizaam.Ik was hele tijd beschuldigd in leugens en vreemd gaan(totaal onterecht). hij zelf kon dagen spoorloos zijn. ik wou niets meer met hem.Ik wist dat deze relatie geen toekomst heeft.Hij zal nooit veranderen zijn gedrag. hij bleef bellen me s'nachts.Dronken onzin. EEn keer liet ik hem toch komen.Wij hadden sex.En....tadaaaaaaaaaa ik ben zwanger. ik ben blij.ik wou een baby.Ik heb al 2 dochters van eerste huwelijk die heb ik uitgestapt voor hem. Weer nachttelefoontje. hij wou praten.Ik heb gezegd dat ik zwanger ben maar dit kind hou ik voor me zelf en zeker niet van plan hem vast binden met deze kind. Gisteren kreeg ik telefoon met woorden " ik heb die kank...er kind niet nodig.ik wil mijn spullen ophalen" wat een klap!!!!!!ik had niets anders verwacht maar toch kwam het erg hard aan. ik heb besloten kind te houden.als het lukt.heb buikpijn en had al 2 miskramen daarvoor. ik heb geen familie en vrienden en ik had erg nodig mijn verhaal toch kwijt. Bedankt dat jullie hebben dat gelezen en ik zou jullie steun ook erg waarderen. Ben erg aan toe.
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! En natuurlijk wat ongelooflijk vervelend dat je op deze manier het begin van je zwangerschap moet beleven. Je geeft aan dat je dit kindje sowieso heel graag wilt, dus dat is fijn. Dan zul je de kracht ook wel vinden om het goed te doen. Ik snap dat dat het heel pijnlijk is dat hij zo reageert ook al verwachtte je het. Je hoopt toch altijd dat vader instinct net zo goed werkt als moeder instinct en hij door de zwangerschap misschien zou inzien hoe belangrijk jij/jullie voor hem zijn. Maar ja sommige mensen laten hun eigen ik altijd groter zijn. Meid ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd, probeer je niet mee te laten slepen in zijn emoties en geniet van je 3e wondertje
Wat ben ik blij om zo een reactie te lezen.bedankt. Jij weet niet eens hoeveel dat voor me betekend en goed doet!! Ja klopt.ik hoopte op vader instinct.En klopt dat zijn ego altijd groter geweest dan aarde. Hij was de enige die kind wou(in de begin dan) daarom had ik geen anticonceptie gebruikt. en nu zo een reactie.ik wou gelijk in mijn bed kruipen en niemand zien-horen. Maar nu ben weer ok.Het woord liefdeskindje (VAN MIJ ZEKER) en ik heb veel liefde om te geven. En God help me.
Jij komt er wel meid, heb daar vertrouwen in. Vervelend dan zo'n ego reactie van zijn kant, dat doet ook best zeer ookal is je relatie over. Heel veel succes!
Hmm bekende reactie en bekende situatie. Probeer erboven te staan meis hoe moeilijk dat ook is. Been there... Mijn ex die wou ook zonder anticonceptie ik overigens ook dus wij hadden er samen voor gekozen maar ook ik krijg een egoistische reactie nu terug. Het doet zeer. Het is egoistisch van hem. En hij is gevoelloos. Denk aan jezelf en je kleintje in je buik en hoe moeilijk het misschien ook gaat worden in de toekomst er is altijd een uitweg. als je wilt praten met me kan je me toevoegen op msn mamacher@live.nl sterkte
hoi meid, ten eerste: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! graag wil ik even reageren op het begin van je berichtje, je zegt: stom stom stom! maarja.. het is gebeurd. ik krijg alleen het idee door de rest van je berichtje dat je wel heel blij bent met je zwangerschap. ben je bang dat wij je veroordelen? dat je daarom je berichtje begint dat het stom van je was? want dan wil ik een ding uit de wereld helpen, iedereen doet dingen die misschien niet heel handig zijn om mee te beginnen, maar het gaat er niet om hoe het is gebeurd, maar hoe je er mee om gaat! ik heb zelf ook een hele moeilijke start gehad met beide zwangerschappen, en heb het gevoel gehad dat ik mezelf continu aan het verdedigen was, en bewijzen dat het wel de juiste beslissing is geweest om beide kindjes te houden. en ik weet zeker dat ik niet de enige hier in ben, zeker hier in alleen en zwanger zitten meiden die soortgelijke dingen hebben mee gemaakt met een ex-partner, en het fijne van dit topic is dat we elkaar kunnen steunen, en juist niet veroordelen! je zegt dat je blij bent met je zwangerschap, dat is toch heerlijk? geniet er van meid! aan je berichtje te zien, heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met jullie, je zegt dat je veel liefde hebt om te geven, dat is het belangrijkste wat je kan doen voor je kindje. wat je ex betreft, het is schandalig hoe hij reageert. misschien draait hij nog bij in de loop van de zwangerschap, misschien niet. mocht dat niet het geval zijn dan is het duidelijk dat jullie beter af zijn zonder hem. je wilt toch niet die negativiteit bij jou en je kindje? de liefde die jij je kindje kan geven en wat je er voor terug krijgt, dat is zo mooi. hij is degene die zoveel mis loopt, dat is zijn verlies! je komt er wel meid, kop op!
Van harte met je zwangerschap! Ik vind het erg laag van een persoon om zo te reageren! verlaag jezelf niet tot dat niveau hij is jou niet waard! Je verdiend veel beter dan deze vent Geniet lekker van je zwangerschap en straks van je wondertje, je kunt het ook wel zonder hem.. Groetjes
Geniet van je kleine beebke in je buik ! Dat hij zon bastard is moet je terzijde gooien! Ik ben ook alleen opgevoed door mijn mem en dat is beter dan samen gaan met zon l*lhannes !
Meiden BEDANKT!!!!!Ik voel me nu sterker.Over veroordeling.Dat zal ik nog vaak voelen.Als buik komt en mensen beginnen vragen stellen.Sociale dienst die gaat Nog meer vragen stellen. En altijd de reactie ' had je dan geen condom moeten gebruiken?' jajaja. ik heb nog steeds pijn van zijn woorden.Maar ja zijn verlies is ons winst.Ik verwacht niet meer dat er zijn iets in zijn hoofd gaat omschakkelen.Dus geen vader.Nou beter geen vader dan zo een. Bedankt voor steun.
Heel veel geluk gewenst met je zwangerschap. En sommige mannen kunnen egoistische varkens zijn. Ze zien vaak ook niet in hoe hard de woorden bij anderen aankomen. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan met jou en de baby.
2 zinnen van jou vind ik zo goed! : zijn verlies is onze winst en beter geen vader dan zo een vader Vind je erg sterk en dapper overkomen meid, geef niet op en t komt wel goed!!! Over hem zal ik maar zwijgen Tuurlijk verdiend elk kind zijn beide ouders, t kind is immers onschuldig! maar wat niet gaat dat gaat niet en later zal je kindje dit begrijpen als je t uitlegt en zal jou niets kwalijk nemen Ik heb geen ervaring zelf met zo een situatie, dus wens je alle succes en duim dat alles goed komt voor jou en je kids! Geniet van je zwangerschap (K)
bedankt voor steun.In zo situatie die is nooit genoeg.zelfs als dat maar woorden zijn.Ze geven je kracht door te gaan. Ik had ook nooit in zo situatie gezeten.Eerste 2 kids had ik met vader die op hun gewacht en samen bevallen. Deze keer alleen.Ah ja.weer ervaring rijker,toch? ik ben niet bang alleen blijven.ben jong,mooi en slim ook.en mannen zat.Alleen ik wil nog niet.En kan nu niet echt vertrouwen. Dus ik laat dat aan God(lot) over.En ik zie wat leven mij geeft. Nu is belangrijkst dat mijn zwangerschap door zet.en alles goed met kindje gaat.ik ben toch angsthaas geworden na al die miskramen. meiden die financel niet breed hebben hoe doe jullie dan?dat is de enige wat ik echt bang van ben.Nou....niet alleen dat tuurlijk. zonder hulp van man en familie is ook eng.ah ja.dat zie ik als het komt
hey meis, ik ben zoiets een beetj tegengekomen met mijn tweede kindje... Moet je maar anders eens mijn topic lezen over "mn drie engeltjes". Ik heb mn dochtertje ook gehouden en ondertussen gelukkig Ik stuur je veel moed en kracht meis en zoals mijn dochter altijd zegt: wie heeft er nu een papa nodig als je mama mama en papa kan zijn dikke knuf! XXX Cindy
Vinden jullie dat is mogelijk met 3 kindjes nog eigen geluk vinden.En niet alleen maar vol tijd mama zijn maar ook sexy vrouw. Ik heb het bijna opgegeven.misschien is mijn doel in deze leven goede mama zijn.dan ga ik daar voor.
he meis, als er iemand van je houd, dan zal ie dat ook nog doen als je 3 koffertjes in je bagage hebt Nooit de moed opgeven!!! En ik ben zeker dat je iemand zal vinden. enneuh: Sexy zijn wij vrouwen allemaal, elk op onz eigen manier