In haar banner heeft geen 8 weken gestaan. Ze was in november 8 weken zwanger, wat ze in december heeft weg laten halen... En waardoor ze in januari (de 26ste) een spoedoperatie moest omdat ze iets vergeten waren... Zoiets was het! Ik zou nu nog bang zijn denk ik.. je bent maar een maand verder dan je abortus. Als er in 1 maand zoveel kan veranderen, zou het recht om abortus te plegen afgeschaft moeten worden. Want het zou toch een weloverwogen beslissing moeten zijn lijkt me!
pffffffffff wat een verhaal en wat een reacties. ik zelf snap het ook niet zo goed allemaal. volgens mij is er toch iets niet helemaal goed als je met je ex naar bed gaat (meerdere keren) terwijl je toch door hem min of meer je kinderen kwijt bent geraakt en dat hij je geslagen heeft. En de data's ben het er mee eens kloppen niet helemaal volgens mij. En de ene maand bang zijn de andere maand er volledig voor willen gaan. echt stabiel klinkt het allemaal niet. sorry hoop echt het beste voor je, maar heel geloofwaardig komt het allemaal niet over. kies voor jezelf en probeer je leventje weer op de rails te zetten en vecht voor je andere twee kindjes en zorg dat deze weer bij je kunnen komen wonen.
Oke dan heb ik dat verkeerd gezien.... [guote=''han''] Vind niet dat jullie het allemaal zo mogen veroordelen, ik snap dat het moeilijk is als er hier mensen al lang bezig zijn (geweest) maar dat is geen reden om zo aan te vallen. Waarschijnlijk wou ze ook niet graag geslagen worden, kan me niet voorstellen dat je daar voor kiest en je weet niet hoe het is gegaan waardoor ze toch weer zwanger is geworden. [/quote] we vallen haar niet aan we zeggen gewoon dat we het niet begrijpen en we geven onze mening het is niet bedoel om haar aan te vallen... maar zeg nou zelf het is toch ook een beetje een warrig verhaal? en dat wij niet weten hoe ze is zwanger geworden dat doet er niet toe want ik snap niet dat je met je ex weer naar bed gaat ( want zo raak je immers zwanger sorry ff geintje tussendoor ) na wat hij je heeft aangedaan....
ik denk dat ze zelf niet eens snapt waarom ze terug gaat naar haar ex, ze is niet de enige vrouw die zich in deze situatie verkeerd en er moeilijk uit kan komen. Sommige vrouwen krijgen elke keer dezelfde soort man, waar dat dan aan ligt zal een ander nooit begrijpen. En zij zelf ook niet. Sommige MAnnen kunnen op vrouwen die minder zelfvertrouwen hebben veel druk zetten. een voorbeeld daarvan is een loverboy. Die meiden komen vaak ook weer terug, is het onder dreiging of niet. Een warrig verhaal zal het blijven omdat er al zoveel gebeurd is in haar leven en die van haar kinderen dat zal ze nooit in een berichtje uit kunnen leggen. Nogmaals ieder mens is anders en niet even sterk n vaardig genoeg om de juiste keuzes te maken. OOk heeft niet iedereen een goed netwerk waar ze steun uit kan krijgen.
Ik sluit me aan bij babytje en ik hoop dat je nu de juiste keuzes kunt maken met professionele hulp (voor jezelf, maar ook voor je 2 andere kinderen)
Ik val haar ook zeker niet aan op het drama waar ze in zit, maar meer op de onduidelijkheden in haar verhaal.
meiden sorry, ik heb al haar berichtjes even teruggelezen van de afgelopen maanden. best een klus. maar wilde even weten hoe het allemaal zit. heb er wat stukjes uit gekopieerd en snap er werkelik waar geen snars van. en eigenlijk boeit het me ook niet meer na dit alles gelezen te hebben. ik heb er een paar stukjes uitgehaald. snappen jullie het allemaal nog of ligt het aan mij. ik lees overigens niks over een miskraam in november december. ****************************************** 21 september 2006 hallo heb een vraag gister heb ik een test gedaan die was ligt positief vandaag weer negatief zondag heb ik een heel vaag bloedinkje gehad stelde niks voor mijn borsten doen sinds zondag ontzettend pijn heb er melk uit ineens kan dit dn toch duiden op een zwangerschap ik heb al 2 kinderen ivm die melk mischien daardoor komt help mij alsjeblieft ik kan vrijdag pas testen maar vind het allemaal zo raar ik heb 2 jongens 1 van 4 en 1 van 1 ivm borsten klachte doen erg zeer tepels vooal Test bleek uiteindelijk negatief. 18 oktober 2006 hallo mijn laatste menstruatie was 24 september en ik kan volgende vrijdag pas testen ook ik had dat vorige maand een heel licht streeoje maar is misgegaan nu hopen deze ronde wel gelukt is hoop dat je test positief aangeeft...ik ben op het moment nu helemaal in de war voel me wat anders moet echt constant plassen heb de hele nacht liggen draaien droom erg uitbundig hier heb ik normaal nooit last van nou ik duim voor je kus auk _________________ 29 oktober 2006 onze tweede ronde is gelukt we zijn erg zwanger en ik heb behoorlijke eetbuien vreselijk haha maar wel lekker van harte gefeliciteerd ik ben na een miskraam vorige maand ook weer gelijk in verwachting en dolblij blijkbaar dus in september een miskraam gehad?! ik heb 2 miskramen gehad de laatste was 24 september ik ben gelijk weer zwanger geraakt maar het is idd onzeker je blijft bang....tis moeilijk maar gewoon goede moet houden enpositief proberen te zijn anders maak je jezelf gek liefs Aukje 21 november 2006 bij mij zag met je met 5 weken ook alleen het vruchtzakje.vandaag weer een echo gehad en het hartje zien kloppen ons kleine derde kindje
Ik heb net ook haar berichten gelezen, en ik moet zeggen ik vind het inderdaad ook allemaal erg raar.maar dat is mijn mening
Ze heeft van 22 november tot 22 februari ook niet gepost. In die tijd kan er veel gebeuren natuurlijk...
dat is waar, ze heeft idd niet gepost van 22 nov tot 22 feb. wat daartussen is gebeurt hebben we natuurlijk geen idee van. maar blijkbaar was ze wel bewust bezig zwanger te raken in sept okt.
ja idd. maar goed ik hoop dat ze een betere relatie met hem heeft als dat ze eerder hier heeft geschreven. zou wat beter zijn voor de toekomst van haar kindjes. maar als het echt zo'n eikel is ga je niet wekelijks/maandelijks met hem naar bed, dan moet je toch een soort serieuze relatie met hem hebben en toch meerdere keren niet veilig hebben gevreeën.
Als er een vent is die mij dit aan doet wat zij beschrijft oei oei nou dan overleefd hij het niet hoor ( bij wijze van spreken ) ik zal hem de deur wijzen en ik zou nooit maar dan echt nooit meer met die gozer naar bed gaan das wel het stomste wat je kan doen.... Ff voor de duidelijkheid dit is niet om aan te vallen maar dit is gewoon mijn mening en die zal misschien niet aardig over komen maar zo denk ik er gewoon over... sorry...
ik had al eerder aangegeven dat het allemaal wat warrig was, en tja de fut ontbrak me om stukken te kopiëren en plakken maar ja het zij zo...
Ik vind dat sommigen wel snel een oordeel klaar hebben. Het is makkelijk praten als je zelf nooit in een soortgelijke situatie hebt gezeten. Wat zeggen ze ook alweer? O ja: 'De beste stuurlui staan aan wal". In Nederland zijn er duizenden vrouwen die zich laten slaan. En die zijn echt niet allemaal dom. Velen zijn zelfs hoogopgeleid. Het is misschien moeilijk te begrijpen, maar probeer desondanks eerst gewoon eens vragen te stellen aan de topicstartster. Misschien dat het dan duidelijker wordt. Trek niet zo snel je eigen conclusies, want daar is gewoon veel te weinig info voor voorhanden.
ik zeg ook niet dat ze stom is en dat zegt niemand hier maar voor de 1000x wij begrijpen het gewoon niet....