Ik hou me meestal buiten dit soort discussies, maar hou dit topic al een tijdje in de gaten.... sorry hoor denk je nou echt dat zij nog wil reageren hier zoals jullie dr allemaal afbranden. jij zegt dat je direct weg zou gaan bij een man die je slaat.... Waarom zijn er dan nog steeds zoveel vrouwen die zich laten slaan in relatie's? Liefde maakt blind ken je die uitdrukking. : Ik vind je vrij kort door de bocht. en vindt jullie allemaal net een stel wolven die op iemand afrennen om dr eens even flink de les te lezen. Het is voor haar gevoel een hele groep die al haar berichten en keuzes in twijfel stelt. Dus dat ze niet meer reageert begrijp ik heel goed. kijk je mening geven mag, dat doe ik nu ook. maar volledig het topic voorbij gaan en als detective elke letter van haar analyseren om dr te kunnen pakken op fouten vind ik te ver gaan.
Dankjewel angel eyes. Ik probeer wat jij zegt ook al een paar keer te zeggen in dit topic. Ik ben een sterke vrouw, en toch heb ik me ooit laten slaan, chanteren, en kleineren. Het sluipt erin, langzaam. en ja gelukkig was ik sterk genoeg om er al heel snel een eind aan te maken, had vrienden, een goeie baan en dus veel hulp ( want daarna stalken uiteraard) .Het was een korte relatie. Maar ik snap heel goed hoe het gaat , hoe je daar in vast kan komen te zitten. Ik had altijd de grootste mond : als iemand mij 1x slaat dan ....... tot het gebeurd en je kreeg die vriend omdat je al niet zo goed in je vel zit ( fijn verzorgend en romantisch type ... blijkt lal snel uiteraard controlefreak en extreem dominant en jaloers te zijn) En als je een keer geslagen bent, heel gek, maar het voelt zo onvoorstelbaar dat iemand dat doet, dat je nog bij jezelf gaat zoeken naar de reden, en de tweede keer ,tja misschien had ik het wel uitgelokt , ik gedroeg me ook als een kreng en stapje voor stapje gaat het verder. Bij mij kwam het niet verder. Maar sinds die tijd besef ik dat het iedereen kan overkomen. ik praat niets van haar goed, je bent er zelf bij. Maar laten we haar een beetje steun bieden. Ze is tenslotte zwanger, kwetsbaar en in een vele moeilijker situatie dan wie dan ook. Natuurlijk is ze voorzichtig met wat ze verteld, bij elke opmerking krijgt ze weer ee npagina kritiek over zich heen. ( sorry ik praat ook al in ze vorm over je)
Sorry hoor ik pak haar niet op ieder woordje wat ze zegt .... En ja ik ken die uitdrukking maar sorry hoor als je man je slaat wat heeft dat dan te maken met liefde maakt blind, je gaat toch niet terug bij zo'n iemand.... Ik heb al een paar keer gezegd dat ik haar niet wil aanvallen en als dat zo overkomt dan spijt me dat .....
Ik vind dat wannabe wel een beetje gelijk heeft en ik zou ook graag haar op weg willen helpen, maar ik weet weinig af van dit soort toestanden en zit ze idd niet op het juiste forum met haar vraag. Je hebt net een abortus gehad, ben je daar misschien toe gedwongen? Heb je nog kontakt met vrienden, familie en kunnen zij niet iets voor je betekenen? Hoe vaak zie je je ex nog, wonen jullie nog samen? Ik zou je graag een hart onder de riem willen steken maar wat moet ik zeggen. Ik denk dat je heel rustig moet nadenken en even goed om je heen kijken wat er eigenlijk allemaal met je leven gebeurt nu.
Buiten het feit van die slaande vent om, zou ik persoonlijk niet eens KUNNEN sexen laat staan zwanger worden van verdriet dat mijn kindjes niet bij me wonen en zou er zo mee bezig zijn om alles op alles te zetten om ze terug te krijgen dat ik niet eens meer zou weten wat een piemel is...dus sorry ik heb weinig begrip... Toevallig weet ik dat als je als moeder er voor kiest om met zo'n man te blijven dat de Raad jou dan ziet als een moeder die ervoor kiest om in een ongezonde situatie te blijven leven en ze dus bij hun besluit zullen blijven.
Ik wil alleen even kwijt dat sommige mensen echt even na moeten gaan denken over wat ze zeggen, ze hebben blijkbaar geen idee wat ze nu zeggen omdat ze alleen maar in hun eigen perfecte fantasie wereldje hangen (ik noem nu express geen namen, ik heb geen in in ruzie, en als iemand zich hier aangesproken voelt, het is jouw probleem hoe jij hierop reageertm niet het mijne). En over dat verantwoordelijkheid: Ok, ze zit nu misschien niet in een top situatie, en daar had misschien meer vantwoordelijkheidsgevoel bij moeten kijken, maar ik vind iemand sterker als iemand probeert om te gaan en oplossingen probeert te vinden voor haar zogeheten "fouten" dan een "perfect" persoon, waarvan een aantal mensen die hier op dit topic gepost hebben zich in de waan bevinden dat te zijn. Het kan misschien aan mij liggen, maar ik heb alleen gelezen dat ze om hulp en advies vroeg, en niet om nog verder in het putje getrapt te worden. Noem het maar hormonen, maar ik ben echt zwaar geirriteerd en teleurgesteld in het (onnodige/onzinnige) commentaar dat hier geleverd wordt. Ik heb niet het idee dat een aantal mensen zich daadwerkelijk in haar hebben verplaatst, en als er dan ook nog mensen zijn die dan nog durven te beweren dat wel gedaan te hebben, dan zakt mijn broek echt af hoor! Ik vind een aantal reacties meer dan laag. Ik vind juist dat zij meer steun verdiend. Het is me nogal wat om je kinderen niet thuis te hebben, en dan nog eens die vreselijke vent (ik kan er trouwens ook niet over uit dat daar zo makkelijk over gepraat wordt: "Dan ga je toch "gewoon" bij hem weg?". Duidelijk nog nooit in die situatie geweest, en/of een inlevingsvermogen van 0 komma 0). En zo kan ik nog wel even doorgaan. Meis, mijn steun heb je, zorg goed voor jezelf, en voor je kind(eren).
Ik wou niet reageren maar ik doe het toch wel, omdat ik er een beetje boos om ben geworden. Misschien een paar tips: 1* Abortus plegen, (heb je al een keer gedaan, dus als je het nu wel houd dan is het wel heel raar dat je de ander heb weggehaald). 2* Zorgen dat je zelf een normaal leven heb. 3* Nooit meer je ex in je leven laten. Je ben meer waard. 4* Zorgen dat je andere kindjes weer thuis heb. Ik wens je succes met de beslissingen die je neemt en ik hoop voor je dat je hier uit komt. Jolie
Hmmzz ik weet het niet goddess tear hoor, de kinderen zijn dan zowiezo sinds juli onder toezicht aangezien ze zegt dat de ots dit jaar juli weer voorkomt en een ots is voor een jaar, wat zou betekenen dat ze in de tijd dat ze hier in het begin postte bewust bezig was met zwanger worden van een ex dat haar sloeg/slaat terwijl de kinderen al uit huis zijn,vervolgens een abortus pleegt, dus waar ze mee bezig was dan? Wat vind jij daar normaal aan? Ik denk dat er veel meer aan dit verhaal vastzit eerlijk gezegd...
Waarom moet je daar lef voor hebben?! Ze heeft het toch al een keer gedaan. En waarom zou ze nu wel van het kindje houden, en die andere niet?! Het lijkt mij een goede oplossing, wat zou die andere kinderen niet denken/voelen als ze wel voor dit kindje wil/kan/mag zorgen?!
Poeh, wat een moeilijke situatie zeg...ik zou zowiezo zorgen dat jij die kerel nooit meer ziet en je kinderen al helemaal niet...dan maar geen vader, maar je moet je kinderen beschermen tegen zo'n klootzak. Ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat je je kindjes zomaar terugkrijgt en dat de kans aanwezig is dat ook dit kindje voor een tijdje in een pleeggezin zal komen... Ik denk dat jij zowiezo eerst aan je eigen situatie zal moeten werken, voordat jouw kindjes terug kunnen komen...en ik hoop dat je daar ook werkelijk alles aan zult doen. Wat betreft de meningen die hier zijn gegeven....die zijn niet tegen te houden, denk ik. Ook in het echte leven hebben mensen altijd een mening over bepaalde situaties en de drempel ligt nu eenmaal hier lager om die mening te verkondigen. Misschien leert ze er wel van...wie weet? Succes meid in ieder geval!
volgens mij heeft ze helemaal niks meer aan deze topic. Er wordt op de loop gegaan met meningen, die ik wel kan begrijpen maar weinig zin hebben,denk ik. Zij wilde advies heeft ze gekregen van sommigen. Volgens mij kan de topc gesloten worden omdat het geen zin heeft om constant meningen en discussies over en weer te krijgen. Dit forum is voor advies enniet voor verwijten, teminste dat hoop ik. Het verhaa is al helemaal off topic !Ik denk ook dat baby missy zelf niet meer zal reageren en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet meer doen. Ze heeft genoeg te voorduren met de hulpverleningsinstanties die haar zeggen wat ze moet doen.En ja seks met deze ex is niet slim, maar ik wil het nog een keer zeggen,niet iedereen heeft de kans mogelijkheid enhet geluk om de perfecte man tegen te komen en daar weer van af te komen. NIET IEDEREEN IS HETZELFDE EN IS EVEN STRERK! Ik maak zulke situaties dagelijk mee en je moethet leren begrijpen om het te kunnen begrijpen. Veroordelen helpt meiden die in deze situatie zitten totaal niet en heeft soms zelfs de kans dat ze zich weer slecht gaatvoelen en weer genegenheid gaat zoeken bij haar ex. Misschien heeft ze wel niemand waar ze anders heen kan! Wie weet! Van mij mag de topic dicht!Maarz al daar wel geen invleoed op hebben!
Dientje: Dankjewel *buigt * Maisy: Ik prijs ook niet goed wat eris gebeurd, en ik kan niet zeggen dat het normaal is, maar helaas is het ook niet abnormaal, dit soort dingen gebeuren dagelijks. Het feit dat ze bewust zwanger probeerde te raken, tja, daar weet ik ook het fijne niet van, ze zal daar ongetwijfeld haar redenen voor hebben gehad (daar zou ik zelf niet voor hebben gekozen). En ik vind het toch een heel sterk punt dat zij bewust hulp is gaan zoeken, daar heb je kracht voor nodig hoor, ik wou dat er meer vrouwen waren die dat aandurfden.
Ik vind dat je lef hebt omdat je tegen iemand zegt die zn kindje graag wilt houden dat ze een ABORTUS moet laten doen, dan ben je toch knettergek wie denk je wel niet dat je bent.
Vragen aan 1 van de moderators, maar volgens mij wordt dit alleen gedaan op verzoek van de topic starter maar geloof me die zie je hier niet meer terug.
ik heb een morderator een mail gestuurd, weet niet of het effect heeft. it is ook mijn laatste reactie betreft ditonderwerp, want het heeft geen zin naar mijn idee om meningen te geven waardoor er ruzie komt! Daar is hopelijk iedereen het mee eens?!