Zwanger! en angstig

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Maanblaadje, Dec 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maanblaadje

Jun 23, 2016
    41
    24
    8
    Female
    Hoi iedereen

Ik ben weer zwanger na twee miskramen! Ik ben heel erg blij, maar tegelijkertijd ook erg bang. Straks gaat het meer mis denk ik dan. Vooral omdat ik nog jong ben (22), ben ik bang dat er iets mis is.
    De eerste miskraam was rond de 8/9 weken, het hartje klopte wel, maar op vakantie kreeg ik lichtelijk bloedverlies en een week later op de echo was te zien dat iets tegen het vruchtzakje aandrukte? Ze konden niet zien of het een ander vruchtzakje was, maar wel zo'n vermoeden. De volgende echo was er te zien dat het vruchtje was afgestorven en de week daarna kwam het los. Ik vond het op dat moment heel erg, maar toen ik twee maanden later weer zwanger was, was ik natuurlijk heel blij. Helaas was deze zwangerschap ook van korte duur en bij 4+3 weken kreeg ik de volgende miskraam, wat eerder leek op een normale menstruatie.

Hopelijk blijft het deze keer plakken. De eerste maanden zijn extra spannend. Ik durf het nog aan niemand te vertellen behalve aan mijn man.

Liefs, Maanblaadje

2. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik snap dat de eerste weken nu extra spannend zijn. Hopelijk blijft dit beebje lekker plakken.

3. MamaTee

MamaTee Lid

Dec 27, 2016
    81
    0
    0
    Gefeliciteerd! Snap dat het extra spannend is! Maar alles is meant to be alles wat jij kan doen is gezond leven en liefde naar je kleine wonder sturen!
    Het komt vast allemaal goed! Hoever ben je nu? Elke dag is weer een dagje verder!

Share This Page