Nou, de titel zegt het al he? Al geruime tijd heb ik hier last van, zal wel een zwangerschapskwaaltje zijn Maar ja, al die krassen en striemen die ik er nu op heb zitten van het krabben en schuren maken ze er ook niet mooier op. Nog meer dames die hier last van hebben? En wat doen jullie hieraan?
hoi hoi, ja dat kan ik ,alleen zijn het buiten mijn onderbenen ook mijn rug en buik die super irritant jeuken als ik echt gek wordt smeer ik het in met massage olie van nivea en dat verlicht dan weer even voor een paar uur. (krab me eerst wel helemaal de ziekte en als het dan brandt smeer ik het in) haha niet echt de goede volgorde denk ik,maar het lucht zo op dat krabben. succes meis groetjes diana
Ik heb het ook. Ook tussen mijn bovenbenen.... Vervelend.... Ik smeer er niet zo veel op, ik heb de indruk dat het daardoor erger wordt.
Ik heb ook last van jeuk, overal.. maar ik weet niet of het bij mij aan de zwangerschap ligt... ik denk dat mijn huid gewoon nogal droog is, hij schilfert ook best wel. Komt doordat het kouder weer wordt denk ik....