Zwanger en antistolling spuiten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlinderbloem, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmmm, daar zeg je zo wat Moniq, want mijn gyn heeft mij verzekerd dat ik in ieder geval niet ingeleid zal worden. Dus wordt het een (geplande) keizersnede of een "gewone" bevalling. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. ik weet wel dat ik rond 36 weken tijdelijk met de ascal zal stoppen.. Nouja, ik bespreek het nog met hem.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

p1974, gefeliciteerd met je zoon Sam! Echt super meis! En wat snel zeg. heb je daar nog problemen van ondervonden ivm je antistolling?

Vlinderbloem, auw die blauwe plek ziet er echt pijnlijk uit. Zo heb ik ze nog niet gehad hoor (heb altijd kleine lichtblauwe plekjes die wel zeer doen maar waar ik niet eens mee kan 'pronken' hihi)

Wat betreft de bevalling heb ik het volgende begrepen: Wanneer het begint te rommelen en ik denk dat de bevalling zich aankondigt, moet ik stoppen met spuiten (ja wanneer weet je of het alleen gerommel is en wanneer is het menens?). Zodra ik een uur lang om de 5 minuten weeen heb, moet ik naar het ziekenhuis komen. Idd geen ruggeprik ivm bloeding, maar dat wil ik sowieso al niet want mijn rug is al zo naar de kl*te. Wel een pethadine prik, dus lekker suffen mag wel :) inleiden doen ze hier niet automatisch, maar ik mag niet overtijd lopen. Ik hoop zelf dat hij rond de 38 weken zelf komt en anders dus inleiden...

Deel Deze Pagina