roti kun je gewoon eten hoor! van de kruiden merkt je beeb niets. je hebt overigens ook roti's di eniet gevuld zijn, die eet ik nu ik zwanger ben ik krijg last van de kruiden. is net zo lekker!
Ehm maar dat kan ook weer niet, want dan val je af en komen er afvalstoffen vrij en dat is ook weer niet goed.
*GRIN*... gekruid eten? Heerlijk! Gewoon lekker doen joh. Enne.. niet overal over na denken. Hou gewoon voedingcentrum.nl aan en de rest kun je dus gewoon eten! mmmmmh!
Ik heb het ook lekker gegeten hoor, voor mij zelfs aan de pittige kant maar heb heerlijk gesmuld. Een mama die tevreden is na haar avondmaal is ook heel wat waard toch?
misschien ben je in de war met gekruid eten in combinatie met borstvoeding, dan kan dat nog weleens wat krampjes geven bij de kleine
Roti word bij mij thuis heel vaak gegeten dat mag je gerust eten , ik heb wel vaker last van een zure maag nu ik zwanger ben en roti eet dat komt waarschijnlijk door de massala.
Mischien een beetje lullig maar wordt af en toe gek van die vragen.... Sommige vrouwen denken dat ze ziek zijn, je moet zeker opassen met bepaald voedsel maar roti?! Het is inderdaad alleen niet zo fijn voor je maagzuur... kan ik over meepraten maar slecht? Hoe kom je erop...
ik vraag het liever voor de zekerheid dat kan volgens mij geen kwaad en nu weet ik het dus klaar ik was ook in de war met borstvoeding want dan moet je niet te gekruid eten ben je dan zelf nooit onzeker erover dan cindy
zwangerschap gaat nu eenmaal samen met onzekerheden. ik denk altijd, beter teveel vragen dan achteraf of gaan twijfelen aan jezelf of ergens spijt van hebben. de een vraagt nu eenmaal wat meer dan de ander, vind ik verder niet echt storend.
snap ook niet dat er dan soms zo raar op wordt gereageerd en vindt dat ook zeker wel erg jammer want ik vindt maar zo je kan beter iets te vaak of te veel vragen
Tuurlijk, alleen..zou ik zou niks kunnen bedenken in dat gerecht waarvan het niet zou "mogen" , dus vraag ik me af waar al die vragen op gebaseerd zijn. Maarja idd better safe than sorry natuurlijk