Hier ook tot aan de bevalling...wel op een gegeven moment met plastic over mijn stoel het zal je maar gebeuren die smurrie in de auto en je krijgt het er echt bijna niet uit! Ik moet elke dag wel heen en weer tot zo en zo week 36 als ik mij goed voel naar mijn werk... dus dat is 1,5 uur heen, en 1,5 uur terug...tenzij er geen files zijn en anders wordt het misschien wel een A12/A30/A27/A6 kindje
Vorige zwangerschap tot aan de bevalling. Dag zelf volgens mij niet, maar dag ervoor wel. Ben dat nu weer van plan en ga sowieso pas 4 week van te voren met verlof. En zoonlief blijft naar kdv gaan, waarbij lopen geen optie is en fietsen vind ik niet fijn/te ver.
Blij om te zien dat hier een hoop nuchtere vrouwen antwoordt. Ik dacht echt: concentratieproblemen? hoezo?
Om even antwoord te geven op iedereen die zich afvraagd 'waarom niet?'; er zijn best veel dames die zoals Ytest beschrijft last van concentratieproblemen hebben. Ondergetekende is er ook zo eentje. Kleine stukken (tot een half uurtje ofzo) vind ik prima te doen, maar laatst reed ik van Den Haag naar Arnhem en terug en dat was eigenlijk gewoon onverantwoord. Ik heb dus met mezelf afgesproken dat ik dat soort lange stukken in mijn eentje gewoon maar even niet meer moet doen. Heeft dus niets met lijf of baby te maken, maar meer met de hersenen die met van alles en nog wat bezig zijn terwijl ik me beter puur met de weg bezig kan houden. En nogmaals, een rondje boodschappen of een ritje van een half uur is prima te doen. Zou willen dat het anders was, maar vind de afspraak met mezelf een stuk veiliger voor jullie allemaal
Ik rij ook nog gewoon, en blijf dat ook doen tot m'n vliezen breken of tot de eerste wee, denk ik... Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit lange stukken hoef te rijden!
Ben 34 weken zwanger maar nog niet gestopt. Moet namelijk nog werken en kan niet gaan werken zonder auto...
Gewoon als ik weg moest Hihi tot 40,5 ofzo als we samen waren reed mijn man maar ja dat is nu ik niet zwanger ben ook. Wel merkte ik dat ik tegen mezelf moest zeggen opletten want zat weleens te dromen idd. Ook had ik een plastic zak op de stoel om er makkelijker in en uit te draaien met me lijf. Ik was ook huge had een enorme buik gelukkig ben ik lang dus hup stoel naar achter en dan kon ik nog bij stuur en pedalen . Ik dacht ook dat ik de laatste weken niets meer zou durven maar heb alles gedaan tot de bevalling met 41+1. Groetjes paula
Ik denk dat het bij mij op den duur qua ruimte ophoud, ik ben erg klein (1.60) en bij onze auto liggen de pendelen redelijk diep, ik moet normaal gesproken al heel ver naar voren om daar bij te kunnen..
tot de dag dat ik ingeled werd, 41 weken dus, ik zie niet in waarom het niet zou kunnen? best wel geen al te lange stukken rijden, stel je vliezen breken onderweg