Zwanger en autorijden.. Tot wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ytest, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik stopte met autorijden

1. voor week 30, nl week .., want...

2. tussen WK 30 - 35, want...

3. na WK 35, nl week.., want...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel tot 39weken, bij lydia tot 25weken, kreeg toen telkens zwarte vlekken voor mn ogen en concentratie van 0,niks

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Met 41 weken en 5 dagen ben ik nog op controle geweest in het ziekenhuis en heb meteen de datum besproken voor inleiden.
    2 dagen later is de kleine uit zichzelf geboren.
    Ik voelde me verder goed,had wel een flinke buik maar paste toch nog goed achter het stuur.

3. marieki

marieki Niet meer actief

ik ben bij 37 weken gestopt, toen werd ik opgenomen en mocht pas naar huis als ik was bevallen

4. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon tot aan de bevalling... Weet niet waarom dat niet zou kunnen.

Met buik paste het nog best, en anders de rugleuning wat naar achteren. De gordel zat niet erg lekker meer, maarja dat is is niet anders, haha.

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Uhm, gewoon tot aan de bevalling met 40+6 wkn.... Zou niet weten waarom ik niet meer auto zou willen rijden. Laatste weken ging ik niet meer alleen lange afstanden weg maar ik stapte gewoon nog in de auto hoor! Ging gewoon nog iedere dag naar mn paard, boodschappen doen, controles... deed alles zelf met de auto.

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 'm nodig dus zo lang mogelijk.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tot aan de bevalling. Heb maandag nog auto gereden en woensdagochtend ben ik bevallen (39 weken 3 dagen..)

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben zelf naar het ziekenhuis gereden om ingeleid te worden, met 41+5 nog gereden dus :D

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik heb op de dag van de bevalling met lichte weeën nog gereden.

10. Eriva

Eriva Niet meer actief

Tot aan de laatste week nog, niet zo vaak meer hoor, alleen het nodige en kleine stukjes :)

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik rij al een tijd niet meer. Laatste keer ruim een maand geleden (nu bijna 38 weken) dit vooral door een slecht inschattingsvermogen :$
    Kan me niet meer concentreren en veel oefenweeën. Puffen achter het stuur heb ik 1x 20 minuten gedaan nooit weer. Levensgevaarlijk. :$

Nu kom ik de deur ook niet meer uit door alle duizelingen en hoofdpijn. Enige uitstapje per week is naar de VK en dan gaat manlief mee :)

12. beccie

beccie Niet meer actief

bij mijn 1ste gewoon tot het einde nog auto gereden.
    dat ben ik nu ook weer van plan.
    ik ben veel alleen dus ik moet wel. anders kan ik helemaal niet meer naar een winkel of vk toe

ik rij niet echt ver hoor. maar in het dorp waar ik woon is niks. dus ik moet wel.

ik vind fietsen enger. dat durf ik nu al niet meer:)

13. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik heb er nooit over gedacht om te stoppen met rijden. Met de zwangerschap van dochter nog s morgens naar de gyn op controle gereden, s nachts bevallen.
    Ben nu ook niet van plan om te stoppen voor de bevalling. En ook met de fiets rij ik nog vrolijk rond

14. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Gewoon tot aan mijn bevalling.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als je geen klachten hebt van welke aard dan ook, kan je gewoon rijden tot aan de bevalling.

Zelf lag ik met 30 weken af en aan in het ziekenhuis en had platte rust, dus vanaf die tijd reed ik n iet meer.

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Heb mezelf maar het ziekenhuis gereden op de dag dat ik werd ingeleid.... Dus tot de dag van de bevalling. Rijden ging prima, ook verdere afstanden ging goed.

17. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Als er geen reden is om eerder niet meer te rijden gewoin tot het einde.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lees dat sommige toch met concentratie zitten.. Hopelijk blijft me dat bespaard want dat is inderdaad levensgevaarlijk.. Zeker als je al niet zon superheld bent net als ik.. :D:)

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ik heb tot na week 35 opgegeven, maar eigenlijk heb ik gewoon auto gereden tot het eind. ;) Ik had dan ook eigenlijk geen klachten tijdens de zwangerschap.

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toen ik met weeen om de 3 minuten naar het ziekenhuis ging heb ik manlief laten rijden, maar 8 uur daarvoor zat ik zelf nog achter het stuur. Enige dat ik niet meer deed was in m'n eentje met de auto ver weg gaan (beetje ruim begrip, maar laatste week ben ik niet meer in mijn eentje verder dan een-kwartier-rijden-tot-ik-weer-thuis-ben gegaan voor het geval dat mijn vliezen zouden breken, stond onder controle gyn en had geen vk dus wilde niet al te ver uit de buurt zijn gezien ik ook nog naar het ziekenhuis moest).
    Ik ben met 38+1 bevallen.

Deel Deze Pagina