Volgende week vrijgezellendag!

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Feb 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Volgende week hebben we dus vrijgezellendag!
    Dan gaan we buikdansen en ben ik 11 weken zwanger. Ik neem aan dat ik gewoon mee kan doen of niet?
    En verder word het 's avonds gewoon stappen, maar dat kan ook geen kwaad toch?
    Ik voel me dan toch een beetje ongemakkelijk denk ik. Maar kwaad kan het toch niet of wel?

En dan heb ik nog een vraagje. Als ik sta en ik voel aan mijn onderbuik zit er een soort bult en het voelt ook hard. Is dit mijn beginnend buikje?
    Ik vind het wel grappig. En als ik lig voel ik eigenlijk niets.. of ik moet hard drukken.
    Is dit allemaal normaal? :D Is nl. mijn 1e zwangerschap...

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik zou het buikdansen gewoon even navragen, je gebruikt wel alle spieren van de buik natuurlijk...als je het al onder de knie krijgt,haha

Natuurlijk kun je gwoon op stap hoor, gewoon lekker plezier hebben!~

En dat bultje zou heel goed je beginnende buik kunnen zijn! volkomen normaal hoor!

Veel plezier volgende week!

3. Dana75

Dana75 Lid

Apr 23, 2006
    44
    0
    0
    Tuurlijk kan je gewoon op stap! Als je je goed voelt is het toch geen probleem? :D

Toevallig heb ik volgende week zaterdag ook een vrijgezellenfeest en ik ben dan ook ruim 11 weken, wij gaan dan niet buikdansen, maar een workshop cocktailshaken! Jammer dat ik er niets van ga proeven.... dat mag de aanstaande bruid voor me doen!

Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Dana

Share This Page