Goedemorgen, dit is mijn 5e zwangerschap.. 2 ervan zijn misgegaan! Bij mijn eerste zoontje had ik amper symptomen, behalve wat last van borsten en borsten die groter werden! Bij mijn 2e zoontje was ik echt super ziek en dat echt 7 maanden lang, maar had ik ook gigantisch pijnlijke borsten en werden deze ook echt groter. Bij deze zwangerschap ben ik echt minimaal misselijk & heb ik ook helemaal geen last van mijn borsten.. Ook zijn ze nog niet groter, wellicht wel wat steviger! Wie had ook zulke verschillende symptomen?
Ja!! Van mijn 1e zwangerschap 9 maanden tamelijk ziek geweest! Daarna vroege mk. En nu weinig symptomen, en alsof dat nog niet nervewrecking genoeg is, had ik ook nog heel even een ietsie pietsie bloedverlies!😐Het is gelukkig wel weer over nu. En de CB test laat nu 3+ zien terwijl dat zaterdag nog 2-3 was... Tijd voor een eerste goeie echo! Pfff!! Maar blij te lezen dat de symptomen bij meer mensen zo verschillen! Ik ben pas 5.1 week..
Hahaha! Ik stel me nu trouwens voor dat jij, vast ook net als ik, geregeld in je borsten loopt te knijpen. 😂
Hahaha ik knijp de hele dag 😂 Zelfs stiekem op m'n werk.. Maar niks te voelen hoor haha! Vanochtend wel super misselijk, maar echt te doen tegenover vorige doodzieke zwangerschap. Met 5 weken had ik daar ook nog geen last van.. Misselijkheid komt echt pas sinds deze week! Is dit jouw eerste kindje of heb je al kindjes?
Ik heb al een dochter. En die zwangerschap verliep zorgeloos. Wel met alle kwaaltjes die je kan hebben en de hele zwangerschap misselijk. Maar dat kon me dus echt niks schelen. Ik vond het prachtig! De 2e zwangerschap was al heel vroeg einde oefening. Wordt ook wel een biochemische zwangerschap genoemd. Dat is de keerzijde geweest. Ik was gewoon zwanger met dikke positieve test en zelfs al symptomen... (dat met die medische molen zoals je in mijn onderschrift leest) en dan is t ineens toch niet zo. Dat maakt dat ik er nu een stuk minder ontspannen in sta. En bloedverlies helpt daar niet aan mee! Ik hoop op een geruststellende echo a.s. maandag.