Hoi allemaal, Ik ben 8.3 weken zwanger. Vorige week met 7.2 een mooi hartje zien kloppen. Echter kreeg ik eind van de middag last van buikpijn en deze lijkt steeds heftiger te worden. Ik ben niet kleinzerig maar kan amper lopen en als ik loop loop ik krom. Ook staan lukt amper. Nu herken ik dit niet van mijn vorige zwangerschap en kan de pijn ook niet echt plaatsen. Het zijn niet echt krampen of steken het is meer een continue pijn in mijn onder buik. Wie herkent dit en kan mij gerust stellen ?
Helaas kan je niet helpen Mariah! Maar hoop voor je dat t niks betekend. Ik herken t alleen nadat ik bloedverlies had al een dag en daarna dus echt wee achtige pijn, dat was niet goed. Maar je hebt geen bloed dus wie weet betekend het gewoon niks!! Ik duim voor je. Succes. Lekker kruikje pakken even?
Dank je me voor je reactie! Geen bloed verlies idd maar wel die wee achtige pijn Lig nu al een tijdje met een kruik in bed maar het wil helaas nog niet echt afzakken
Ik herken t wel, ik had het gisternacht en de nacht daarvoor. Het deed erg pijn en ik werd er wakker van. Het is daarna afgezakt. Het waren krampen maar later werd het een soort constante pijn. Ik schrok er wel van maar ik hoop dat t t groeien vd baarmoeder is oid. Vervelend dat t niet stopt bij jou... ik ga n echo aanvragen voor de gemoedsrust misschien kan jij dat ook doen?
Pas je wel op dat de kruik niet te warm is? Verder herken ik het niet maar zal morgen de verloskundige gewoon bellen!