Beste, Ik heb een vraag. Als ik uitga van mijn langste cyclus had ik zondag mijn NOD. Het is inmiddels woensdag en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb vanochtend een kruidvat test gedaan (early, de kruisjestest), het resultaat was heel licht positief (het streepje was dezelfde kleur en had dezelfde breedte als de controle-streep). Ik ben bang dat het testresultaat veel te licht is. Wel veel witverlies, wat pijnlijke borsten en lage rugpijn, wat ik normaal niet zo heb. Kan ik inderdaad zwanger zijn? Sowieso ga ik vrijdagochtend opnieuw testen, om te kijken of het resultaat donkerder wordt.
Hallo, Ik begrijp dat je onzeker hierover bent en dat je het eigenlijk niet kan geloven. Maar een streepje, is een streepje. Ook als is het licht. Het betekent dat het zwangerschapshormoon in jou lichaam aanwezig is en dat je, in jouw geval beginnend zwanger bent. Het zwangerschapshormoon verdubbelt zich snel, dus vaak zie je, als je over een paar dagen weer een testje doet, dat het streepje wat duidelijker zichtbaar is. Succes! Groetjes Monique
Monique, bedankt voor uw antwoord. Vanochtend weer getest, maar helaas niks positiefs meer en ik voel nu dat mijn menstruatie toch gaat komen. Ik ben was heel pril zwanger geweest, want ik zou vandaag een week overtijd zijn. Absoluut heel verdrietig, want ik was al twee jaar bezig. Na de zomervakantie mogen met IUI beginnen.
Wat verdrietig om dit te horen. Sterkte toegewenst en ik hoop echt voor jullie dat er binnenkort een mooi wondertje in jouw buik groeit! Groetjes Monique
Bedankt voor uw bericht! Ondanks het verdriet zie ik ook iets positiefs, ik kan gewoon zwanger worden. Ik was tenslotte eventjes beginnend zwanger. Toch hoopgevend, denk ik. Kan ik dit zo zien? Uit de onderzoeken van het ziekenhuis bleek ook alles goed te zijn.
Goedenavond, Dat mag je zeker zo zien. En inderdaad kan je dat zien als iets positief! Sterkte met alles en succes met de IUI na de zomervakantie. Groetjes Monique