Geen kwaaltjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by dolfijntjes, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntjes

Jan 21, 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu bijna 5 weken zwanger en heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes. Maar dan ook nog echt helemaal niets. Niet misselijk, niet moe, geen gevoelige of pijnlijke borsten, niks. Een a twee maal per dag voel ik wat krampjes in m'n buik en ik wordt af en toe snachts wakker. Maar dat kan het toch niet zijn? Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me ook echt zwanger hoewel ik toen ook niet echt supermisselijk was ofzo. Meer een gevoel in je lijf en hoofd dat het anders dan anders was. Nu dus niet. En ja, ik maak me dan zorgen of het allemaal wel goed zit, of ik niet over 2 weken iets verschrikkelijks zal zien op de echo.

Zijn er nog meer dames die echt helemaal niets van hun zwangerschap merken?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dolfijntje!

ik denk niet dat je daar druk om hoeft te maken hoor. als je de kwaaltjes al had en die plotseling verdwenen zijn dan zou ik me wat zorgen maken maar tot nu toe heb je nog niks gehad toch? kan ook komen door het termijn waarin je nu zwanger bent. mischien dat er later als je verder bent de kwaaltjes ineens tevoorschijn komen omdat er dan ook een hogere concentratie hcg in je zit.

verder zou ik de eerste zwangerschap niet met deze vergelijken want elke zw. is anders. deze zw verschilt ook hemelsbreed met de eerste.

succes en niet teveel zorgen maken he

3. dieseltsje

Oct 31, 2008
    57
    0
    0
    Ook ik heb er last van hoor, alleen ik ben dan weer heel bang voor een miskraam of dat er idd helemaal niks te zien is op de echo.

Ik voel ook nog helemaal niks.. heb heel soms wat lichte steekjes maar dat is bijna te verwaarlozen. Ik had al een topic geopend dat ik bang was voor een miskraam.
    Ik voelde me bij de eerste ook heel anders.
    Toen wist ik ook heel goed dat ik zwanger was. Ook toen had ik niet erg veel last van kwaaltjes maar ik voelde me wel echt zwanger.

Mij werd in het andere topic aangeraden om een vervroegde echo te doen. Misschien is dit ook iets voor jou? dan heb je iig wel wat meer zekerheid.
    Ik hoop ook voor jou dat deze onzekere periode snel voorbij is!:)

groetjes dieselstje

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hoi, ik zou me niet druk maken hoor. Ik ben zwanger van een tweeling, volgens de gyn moet je dan heel erg misselijk zijn, nou zeker tot 6.5 wk voelde ik niks, helemaal niks. Af en toe krampje steekje in mn buik en dat was het dan ook.. Ik ben misselijk vanaf 6.5 wk, dus maak je geen zorgen. Echt ik maakte me ook zorgen en ik wilde bijna heel graag misselijk zijn, maar nu ik misselijk ben, had ik liever geen kwaaltjes gehad.

Er staat trouwens in je banner, 2 babytjes krijg je ook een tweeling?

(mn vorige zwangerschap was ik al vreselijk misselijk voordat ik kon testen, zo zie je maar t is elke keer anders)

5. dolfijntjes

Jan 21, 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee hoor, of tenminste dat denk ik niet. In m'n banner zie je volgens mij een baby en een groter kindje ten teken dat ik al een mooie dochter heb en nu zwanger ben van haar zusje of broertje.

Een vervroegde echo krijg ik gelukkig al ivm mijn eerder mk. Nog 12 dagen wachten dan is het zover.

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Deze banner is idd voor een tweeling;)
    Maar maak je er niet druk dat je nog niets merkt kan zomaar ineens omslaan hoor;)

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik had ook nergens last van tot gistermiddag, opeens vreselijk middelijk en overgegeven. vanochtend weer tijdens het tandenpoetsen vreselijk kokhalzen, mijn borsten zijn wel gevoelig maar niet echt pijnlijk ofzo.

8. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    hier net hetzelfde! natuurlijk nog maar net positief getest, amper 4 weken zwanger, maar heb ook nergens last van buiten veel witverlies en af en toe een steekje in mijn buik.
    mijn vorige zwangerschap was ook anders...

ik weet wel dat het hebben van geen kwaaltjes niets hoeft te betekenen maar toch maak ik me ook zorgen...

ik kijk zo uit naar die eerste echo, en tegelijk ben ik er enorm bang voor...

hoop dat alles voor ons iedereen hier goed mag blijven gaan voor de komende 9 maand

Share This Page