hallo, ik heb even een vraagje heb vanmiddag een gedroogde groningerworst gekocht. ik dacht hmmm lekker maar nu twijfelde ik of ik dat gewoon mag eten er zit wel kruitnagel in mag ik dit hebben?
Hier ook vaak genoeg droge worst gegeten hoor, voor zover ik weet is 't niet schadelijk, en kruidnagel ook niet lijkt me . Gewoon lekker opeten, en als je echt twijfelt kun je je vk misschien vragen?
droge worst mag alleen als het eerst verhit is en niet als het alleen gedroogd is...dat las ik net in het vk topic...van een vraag die iemand anders stelde over mozzerella en salami.. er wordt ook over droge worst gesproken...toen ik het las dacht ik shit! ik vind dat zo lekker...moet je maar ff kijken in het vk topic... en ik zou me god niet weten hoe je erachter komt of de droge worst is verhit is? jij?
Ik dacht dat gedroogde worst en salami alleen niet mag als het uit Italie zelf komt (net zoiets als de zachte kaasjes uit Frankrijk een risico meebrengen) en dat het in Nederland uit de supermarkt wel gewoon veilig is.