Ons kleintje is sinds gisteren mama aan het pesten. Menstruatiepijn en harde buiken ben ik wel gewend van de avonden en af en toe overdag, maar sinds gisteren zit er echt een regelmaat in van ongeveer vier per uur (een minuut of 15 zit er tussen). Het doet niet echt pijn en het zijn zeer zeker nog geen echte weeën maar vervelend is het wel want het is wel behoorlijk gevoelig. Mijn mannetje is al helemaal trots en denkt dat het binnenkort om gaat slaan in echte weeën. Ik hoop het ZO. Laat maar komen die kleine. Maar nog geen slijmprop of vruchtwater gezien Alleen dus die regelmaat in de voorweeën en echt veel tempo zit daar zelfs niet in want ik zit nog steeds op een kwartier! Bij mijn moeder is de bevalling bij alledrie op dezelfde manier begonnen en ik hoor dus ook van mijn omgeving dat het echt hooguit een paar dagen nog zal duren. Maar kan het ook weer wegtrekken? Ik ben ZO onzeker en heb echt zoiets van.. ventje kom eruit of houd op mama te pesten pffff haha
Dat mama pesten heeft mijn jongste drie weken lang gedaan helaas. Nu ben jij al 39 weken en ik was toen 36 weken. Dus ik hoop voor jou dat de kleine man snel komt en dan buiten je buik verder gaat met mama pesten. Sterkte met de laatste loodjes.
Ik hoop voor je dat het snel mag gebeuren. Maar eh, ik heb altijd begrepen dat het helemaal niet hoeft te beginnen met het verliezen van de slijmprop of vruchtwater. Sommige vrouwen beginnen gewoon met weeën en verliezen ongemerkt die prop en bij kleine beetjes het vruchtwater. Ik duim voor je!
Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen! En dan wens ik jou daarmee ook heel veel sterkte! Ik hoop dat 't allemaal meevalt en dat je heel snel je kereltje in je armen kunt houden!