Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier nog 1 die in maart uitgerekend is. Anders kom je gezellig meekletsen bij http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/215211-maart-2011-mamas-63.html Daar zijn er nog een heleboel.
Denk ook rond begin maart uitgerekend... Voel me (nog) niet misselijk, voel gewoon nog niets dus denk dat ik nog geen 6 weken zwanger ben... Blij, ik trilde helemaal bij de positieve test, maar kan het nog niet geloven, over 8 maanden een kleine erbij...
Hoi! Gefeliciteerd! Ik ben ook 12 maart uitgerekend, of 11 maart zoiets. Kan je nog steeds niet geloven. Waardevol, is het niet heel druk in jullie maart mama topic? ben altijd bang dat ik de boel niet kan bijhouden. Groetjes, Charlie
bij mij zal het ongeveer 1 maart zijn van het 1ste. na 3,5 jaar proberen is het eindlelijk zo ver. nu maar hopen dat het kleine wezentje goed vastzit.
Hey.. hier ook een in verwachting van de 3e. alleen de exacte datum is nog niet helemaal vastgesteld. we houden t voor onszelf op 24 februari, binnekort weer echo gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!! Had graag aangeschoven, maar helaas werd ik vandaag ongi, dus voor maart zal het niet meer zijn..
Gefeliciteerd !!!! wat grappig ik ben ook zwanger van de derde en (weer) uitgerekend in maart onze oudste is op16 maart jarig dat vind ik wel een beetje sneu hoop dat deze telg een beetje op een gunstige tijd geboren word hahaha