afvallen ! start 8/5/17

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mc87, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik ben 2 maanden geleden bevallen van mn derde en wil maandag beginnen met afvallen door gezonder te eten

Wie doet er ook mee?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga met je mee doen! Wil er zon 10 kilo af hebben. Ga niet iets speciaals volgen laat gewoon meer de frisdrank staan en gezondere tussendoortjes.

3. sjaantje28

sjaantje28 Actief lid

9 mrt 2016
    119
    8
    18
    Ik ga ook mee doen! Ben in januari bevallen maar merk dat het alleen wat moeilijker gaat. Ik wil er zo'n 8 kilo vanaf hebben.

4. knofje2008

knofje2008 Niet meer actief

Graag doe ik ook mee. Mijn derde is bijna 9 maanden en tijd van ontzwangeren is voorbij. Nu de kilo's nog kwijt.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gezellig! Gaan jullie wel wat volgen? Ik hoop echt door anders te gaan eten dat ik een heel eind kom

6. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Hey dames,

ik wil ook graag meedoen! Ik ben 1 maand geleden bevallen van mijn zoontje.
    Na de bevalling van mijn dochter waren alle zwangerschapskilo's er na 2 weken al af. (was 13 kilo bijgekomen)
    Deze zwangerschap was ik 15 kilo bijgekomen (enorme baby! ;)) en na 2 weken waren er al 12 kilo af. De overige 3 kilo blijven eraan plakken...
    Buiten deze zwangerschapskilo's weeg ik sowieso nog een 15 - 20 kg teveel. Daar zou ik ook graag aan beginnen werken. Morgen gaan we ervoor!

Mijn valkuilen zijn
    - snacken aan de TV 's avonds
    - ongezonde tussendoortjes
    - te grote porties eten

Ik ga ook geen speciaal dieet volgen, ik ga gewoon mijn eetgewoontes aanpassen en proberen meer te bewegen.
    Ik heb zo'n horloge met stappenteller dat je aanmoedigt om te bewegen. Ik ga proberen mijn stappenaantal dagelijks op te bouwen.
    Verder gezond ontbijten (dus geen chocoladecornflakes ofzo), veel meer groenten eten, minder brood eten (ik eet heeeeel veel boterhammen:rolleyes:) ,altijd soep en gesneden rauwkost en fruit in de frigo hebben klaarstaan als tussendoortjes.
    En ik geef ook borstvoeding, dus ik hoop dat dat ook wat helpt :D:p

Mijn doelen :
    - doel 1 : 17 juni moet ik naar een trouwfeest en ik wil graag terug in mijn kleedje kunnen, dus tegen dan (over 7 weken) hoop ik er een 7 kilo af te hebben. (de eerste weken gaat dat meestal heel vlot he)
    - doel 2 : Ik begin pas terug te werken op 1 september, dus ik heb nog 4 maanden (17 weken) om toch een 13 kilo af te vallen. Dan zien mijn collega's me terug met hopelijk 13 kilo minder! :)
    - doel 3 : tegen mijn verjaardag (22 november) zou ik graag 15 - 20 kilo minder wegen.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marit heel goed een doel hebben. Ik ga een beetje hetzelfde doen als jou. Heb net ook tomaatjes sla komkommer etc gehaald voor de lekkere trek. En weer flesjes water ingeslagen.

8. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Marrit hoe groot was jouw baby als ik vragen mag Ben wel benieuwd als je schrijft enorme baby :)

Verder sluit ik me heel graag ibj dit groepje aan!

9. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Hij was 53.5cm en 4.245kg. Er zullen waarschijnlijk nog wel grotere baby's geboren worden, maar ik vond het toch een hele prestatie dat ik hem eruit heb gekregen zonder scheur of knip :p
    En ze hadden mij op voorhand gezegd dat deze baby niet zo groot zou zijn (mijn dochter was 53 cm en 3.860kg, dus toen ze zeiden dat hij 4.245kg was, viel ik toch even omver :D)

10. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik doe ook mee! Ik ben 4,5 maand geleden bevallen en was op de dag van de bevalling 30 kg aangekomen! Inmiddels is er al 23 kg vanaf, maar die laatste 7 kg wil ik graag nog kwijt voor de zomer! Ik ga niks volgen, maar inderdaad goed op eten/drinken letten. :)

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik wil ook graag mee doen. Wil er sowieso iets van 15 kg af hebben. Maar raak elke keer de motivatie kwijt na een paar dagen. Eet uit verveling ofzo en door stress..

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Welkom mamaniess en mini25
    Ik ga nu lekker slapen. Morgen ochtend wegen en dan gaan we ervoor!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb een app op mn foon gezet om een beetje bij te houden wat ik eet. Maar moet behoorlijk eten zie ik alwel om aan mn punten te komen.

14. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Hallo!
    Vol goede moed begonnen deze morgen! Eerst gewogen (meevaller: ik woog minder dan gedacht :)) en dan ontbeten.
    Mijn ontbijt: Griekse yoghurt, muesli, aardbeien en frambozen en een café latte en een groot glas water.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Top Marrit
    Ik heb nu zo'n calorieën teller en moet 2000 calorieën eten mijn god dat is een beste opgave haha

16. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Haha, dat is zo! 2000 calorieën heb je zo binnen met ongezonde voeding, maar met gezonde voeding is dat wat anders! Wat eet jij vandaag?

Mijn lunch: havermout met blauwe bessen

17. sjaantje28

sjaantje28 Actief lid

9 mrt 2016
    119
    8
    18
    Wat goed begonnen van jullie allemaal!
    Ik heb besloten dat ik morgen ga beginnen. Mijn nichtje kwam op de koffie en had gebak meegenomen kon ik natuurlijk niet laten liggen haha! Dus morgen vol goede moed beginnen!
    ik heb ook zo'n app op m'n telefoon waar ik kan bijhouden wat ik allemaal eet. Moet wel zeggen dat ik me er wel toe moet zetten om echt alles op te schrijven.
    Wat eten jullie vanavond allemaal?
    Ik merk dat ik voor avond eten wel moeilijk vindt om gezond te eten. Ik vindt pasta en ovenschotels erg lekker en dat is natuurlijk niet zo gezond.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier gehad
    1 boterham met gekookt ei

Appel

2 boterhammen met dun laagje boter kaas komkommer sla en tomaat

Sultana en banaan

Chiliconcarne

Nu moet ik nog 16 punten eten zit pas op 1560 calorieën oeps. Neem zo een handje noten

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sjaak eet hier gewoon normaal en dat kan dus makkelijk. Wil niet speciaal gaan koken. Tenzij hier patat word gegeten dan even kijken hoe we dat doen.

20. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik eet ook gewoon met de pot mee, maar een kleinere portie dan normaal.
    Ik ga ook niet speciaal apart koken.
    Ik eet wel niet veel vlees (geen gehakt, worst, ..., enkel wit vlees of af en toe een biefstuk ofzo), dus als ik dat klaarmaak, heb ik voor mezelf een veggieburger.

Mijn dagmenu:

- Griekse yoghurt, muesli, aardbeien, frambozen
    - havermout met blauwe bessen
    - fishsticks, rijst, mediterrane groenten
    - appel

Deel Deze Pagina