Veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jomy, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik weet dat als je zw bent je wat vochtiger van onderen kunt zijn en wat meer afscheiding kan hebben :) maar sinds een paar weken is het bij mij echt niet leuk meer :x Sorry voor de details, maar het is een beetje creme/geel achtig van kleur en de hoeveelheid is echt niet normaal meer... Eerst had ik het af en toe een beetje, maar ik heb deze ochtend al 2x een nieuw inlegkruisje ingedaan en nu maar een maandverband omdat ik er echt knetter van word!

Is het normaal dat het echt zoveel is en is hier wat aan te doen?? Of gaat het verder in de zwangerschap weer minderen?

Hoor het graag :p

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Helaas, bij mij neemt het alleen maar toe... Het is niet het meest praktische verschijnsel...

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hmm oke, ja als ik terug kijk naar een paar weken terug wordt t bij mij ook steeds erger, maar ik had nog hoop dat t misschien weer af zou nemen...

Haha, nee in de praktijk is t echt niet tof... Ze zeggen dat je libido in het 2e trimester toeneemt, nou door deze bedoeling totaal niet! :) hahaha

4. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    In je laatste weken is het alleen maar meer ( is mijn ervaring helaas ) Alleen bij mij is het wel gewoon wit.

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Heel herkenbaar. Sinds een week of 2 is het bij mij heel erg verminderd. Je kan het beste je onderbroek wat vaker verschonen ipv maandverband ed.

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier ook herkenbaar.. Erg veel afscheiding, hier wordt het ook tijd voor de inlegkruisjes..
    Zucht.. Gelukkig is het voor een goed doel :D

7. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    ik kan het ook niet mooier maken..
    het word er niet minder op hier.

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier ook een bekend verschijnsel. Is de laatste tijd ook erger dan voorheen.

9. rijkie28

rijkie28 Actief lid

19 okt 2012
    130
    0
    0
    friesland
    hier ook het zelfde, hele week niks en vanochten wel weer effen wat.
    is nu weer rustig.

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier ook hoor, verschrikkelijk! Voel het er soms gewoon uitlopen!
    Wat hier ook nog is er bij komt is dat ik mezelf hierdoor ook regelmatig ruik! :( paar keer al aan man gevraagd, die ruikt het gelukkig niet!
    Ook als ik echt net onder de douche vandaan kom ruik ik het soms!

Advies is idd om geen inlegkruisjes te gebruiken omdat daar plastic in zit en het gaat broeien en dan kan verergeren. Beter is om vaker schoon, katoen, ondergoed aan te doen. Verder niet wassen met zeep maar allee met water.

11. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja ik voel het ook gewoon lopen :x Maar ruik het gelukkig niet. Maar het is gewoon zo vies en plakt... bah bah.

Maar geen inlegkruisje vind ik echt niks, dan loop ik echt met een vies gevoel rond...

Nou ja, het is voor een goed doel denken we dan maar ;) Alleen heb er zelfs geen zin in sex door, beetje jammer voor vriendlief :) Haha

12. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hier hetzelfde! Baal er ook ontzettend van! :(

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik had het ook hoor.. hoort er gewoon bij...

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Hier begint het ook al.. En vind het ook beetje stinken :s en douchen lijkt niet te helpen..

15. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ja nu de paar laatste weken heeft soms mijn onderbroek echt natte plekke, heel vies :s Soms creme wittig, maar meestal gewoon doorzichtig. Thuis kan ik gewoon onderbroek wisselen, maar als ik niet thuis ben gaat dat moeilijk, maar heb van de vaginale doekjes mee, zodat het idd geval beetje "schooner" word voor mijn gevoel :) Maanverband gebruiken is slecht zeggen ze, aangezien het kan gaan broeden.

16. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Als het stinkt en een gele kleur heeft kan het ook een schimmelinfectie zijn. Daar schijn je extra gevoelig voor te zijn tijdens de zwangerschap.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik loop er al zeker 30 weken mee inmiddels, had het vanaf een weekje of 8 ofzo.
    Het kan inderdaad echt erg zijn, soms gaat het dwars door me broek en ik denk dat ik zoeen 4/5 schone onderbroeken per dag aan doe afentoe.
    Kan wel aanraden zo min mogelijk inlegkruisjes enzo te gebruiken, dat zorgt alleen maar voor een broeierig effect wat alles nog erger kan maken.
    Beter een paar onderbroeken extra kopen en vaker een schone aandoen door de dag heen.
    Overgins is het hier nooit minder geworden helaas.

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, begon me al een beetje zorgen te maken!
    Ik heb er ook veel last van deze keer en heb ook al een schimmelinfectie achter de rug.
    Hoop dat dat verder achterwege blijft en maar vaker verschonen!

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Chaii dat is ook niet wat ik wil lezen haha.. Ik had gehoopt dat het wat minder zou worden!

Hier ook al vanaf het begin last.. Ik gebruik wel vaak inlegkruisjes/maandverband, anders is het echt niet te doen.. Wissel gewoon vaak.. Anders ben ik in 2 dagen door m'n ondergoed heen en het is bij mij zo erg dat ik anders ook met een natte plek in m'n broek loop :p

20. Username

Username Niet meer actief

Ik heb er ook last van :( de ene dag meer dan de andere. Ik vind t maar niks. Het is slijmeriger dan ik gewend ben. Soms zoveel dat ik het gewoon voel lopen. Is dat bij jullie ook zo?

Deel Deze Pagina