mijn naam is latifa en ik ben 21 (ale op 8 augustus) ik ben een belgische bekeerd tot islaam . ik woon in antwerpen ik ben getrouwd op 24/02/07 dit is mijn 2 de zwangerschap ik heb men eerste een miskraam gehad ik was 9w en het vruchtje maar 6w en had geen hartje nu ben ik terug zwanger en heel onzeker ik ben altijd bang dat het mis gaat maar tot hier toe gaat alles goed . als je nog iets wil weten over me mag je het gerust vragen
Hallo Latifatje, welkom hier en veel plezier alvast. Moeilijk is die onzekerheid he? Helemaal als je al eerder een miskraam heb gehad. Heb je nu al wel een echo gehad of krijg je die nog? In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er toch maar zoveel mogelijk van te genieten. Groetjes SimplyMe
dank je ik heb met 10w 4d een echo gehad en alles was in orde de gyene zei toen tegen me dat er nu geen kans is op een miskraam het ziet er goed uit maar de angst blijft toch wel hoor ik ga een angel sound aanschaffen om tijden s de momenten van onzekerheid het toch eens te horen dat ik gerust ben
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly