Zwanger en bikini lijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tulpje88, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan vast niet tegen de pijn van de bevalling op ;)

2. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Dat doe ik ook! Toevallig ook bij the Waxing Company!

Ik ga al vanaf dat ik een maand of 3 zwanger ben. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan...ideaal! Haren blijven zo'n 3-4 weken weg en geen last van ingegroeide haren. Allereerste keer is beetje vreemd/gevoelig, maar je kunt eventueel van tevoren een paracetamol nemen. Dat schijnt te helpen. Daarna heb ik helemaal geen pijn meer gehad.

Had het er toevallig net nog met manlief over dat ik weer een nieuwe afspraak moet maken. Kan gewoon via internet en de dames zijn heel netjes en professioneel.

Vind het heel fijn dat het er zo netjes uitziet (ik maak mij er namelijk wel druk om hoe ik er tijdens de bevalling bij lig). Ik raad het echt iedereen aan!!

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha nee het doet wel pijn, zeker de eerste keer. Maar de pijn went. Pijn is ook eigenlijk een te groot woord. Bevallen doet pijn, dit is gewoon een heel naar gevoel. Maar ik vind het t dubbel en dwars waard.

4. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ga voor de brazilian, dit doe ik elke 7 weken, voor niemand anders dan mijzelf! Ik vind het prachtig! Dus mijn tip zou harsen bij een expert zijn!
    Helemaal met boommm eens!

5. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Zodra ik er niet meer bij kan ga ik ook geen moeite meer doen. Het groeit daar toch niet zo wild dus ik kan het best hebben. Ik houd het nu nog netjes bij.

Mijn benen ga ik wel blijven scheren! Als dat lukt ;)

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier deed mijn man het de laatste weken.. Zelfs nog net voordat de bevalling begon 😁

7. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Wat fijn en lief dat de mannen dat doen :)

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Op gevoel, dan met een spiegeltje controleren. En dan eventueel nog een keer op gevoel. :p

Irritaties, nee, niet echt last van...

9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ook hier op gevoel! Maar als t echt niet lukt wil manlief t wel doen! Smeer alles na de tijd in met nivea crème dan is t bij mij minder gevoelig en heb geen last van bultjes! Bij de etos hebben zo ook fijn spul voor na t scheren.. eigen merk.. maar vergeet t altijd te halen en nivea heb ik wel altijd in huis :D

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hm waar is het mee te vergelijken dan?;)

Ik zie ook de deze company niet bij ons in de buurt zit... Als iemand nog een andere goede wax salon kent hoor ik het graag!

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb ook wel meer last van irritatie maar komt denk ook doordat ik niet zo handig scheer als voorheen. Kan het nu echt niet meer zien maar ik leg nu twee vingers op waar het streepje zit en dan scheer ik er omheen. Gebeurt ook wel dat ik uitschiet en dan scheer ik het maar helemaal weg. Groeit vanzelf wel weer hè..

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kan sinds een paar weken niks meer zien daar beneden...heb ergens een spiegeltje gevonden en beetje in het wilde weg bijgewerkt... Kan er wel om lachen! Die bolle buik ook! Zal vanavond ns vragen aan mn man of het nog wat geworden is...

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja dat deed ik ook en lukte prima.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

The wax bar is ook een goede en delete-Waxing schijnt ook goed te zijn. Tja vergelijking, heb je een tattoo? Daar vond ik het wel enigszins vergelijkbaar mee, die pijn went ook tijdens het zetten. Het is gewoon een vervelend gevoel, maar zodra ze klaar is voel je ook niets meer. Ik vind het 't in ieder geval waard. :D

15. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik scheer gewoon wat in de rondte! Af en toe vergeet ik wat.. maar who cares. De enige die het zien zijn mijn vriend en tijdens de bevalling vk/gyn (en die zien ook oerwouden voorbij komen dus ik maak me niet druk!)

16. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    Ik scheer het bijna dagelijks, deed ik voor mn zwangerschap ook al. Kan het inmiddels niet meer zien, maar op gevoel gaat het nog prima. Irritatie valt wel mee.

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb me tot 38.3 (inleiding) gewoon netjes kunnen scheren hoor.. hoe zo niet kunnen zien? je kan toch voelen? ik hoef mn muts niet te zien als ik scheer.

ts, ik heb ook een branderig gevoel, ik epileer nu ook niet meer, en smeer met crème voor een gevoelige huid.
    het irritatie gevoel na een echo herken ik niet.. de gel is bij mij alleen maar koud, en plakkerig :)

18. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, na de echo brand dat even. En daarna is mn huid wel wat geirriteerd en je kunt je voorstellen als het net geschoren is.....
    Waarschijnlijk ben ik er wat gevoeliger voor..achjaaa

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

#39 SDonya, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2014

Heb je zelf ook ervaring met de waxbar? Die is wel in de buurt namelijk.

Ik ga het toch doen, ben wel bang hoor haha. Nee heb geen tattoos..

Er staat dat je na het scheren 2-3 weken moet wachten en dan pas kan waxen.. Wachtte jij ook zo lang?

Ik hoop echt dat ik daar niet verga van de pijn! Maar wilde het sowieso al eens proberen dus nu is het wel handig met die buik die in de weg begint te zitten en nog even voor de bevalling!

Deel Deze Pagina