Hallo, Heeft iemand van jullie ervaring met overtijd zijn, negatieve test maar toch zwanger? Wij hebben onlangs onze eerste iui gehad onder clomyd en pregnyl , ik zou gisteren ongesteld moeten worden maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik afgelopen weekend vanaf vrijdag licht bruinig verlies gehad (minimaal) en soms ttijdens het plassen een beetje helderrood verlies. Dit gebeurde vorige maand ook op precies dezelfde dag en vervolgens werd ik dinsdag erna gewoon ongesteld. Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en nooit te vroeg en ik heb 2 dgn best wel hevig bloedverlies, dus ik dacht zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn?? Dus nu ben ik 2 dgn overtijd een test gedaan en deze is negatief maar ik ben nooit overtijd. Nu ben ik zo onzeker geworden.Heeft iemand hier ervari g mee ??
Eerste IUI? Dan is je helaas vast niet bekend dat Pregnyl je luteale fase verlengt! En dat je een IUI-cyclus niet kunt vergelijken met je normale cyclus. Ik zou nog even afwachten en anders het ziekenhuis bellen waar je onder behandeling bent....