zelf het hartje luisteren!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bahar23, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo dames,

ik heb gister een doptone besteld waarmee ik het hartje kan beluisteren..Het is echt te gek dat je het op elke moment van de dag kan doen.DUs als er dames zijn wat er interesse in hebben je kunt het huren bij www.bellytalk.nl

Het zijn die van die apparaten wat je in de winkel koopt maar echt profesioneel..En tis iets van 30eu per maand..Vooral fijn bij onzekerheid..En je hebt het de volgende dag al in huis..Ik hoor het wel als er dames zijn die het ok in huis halen..

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    30 euro per maand?
    Dan kun je zowel zelf gewoon een angelsounds kopen, daarmee hoor je ook het hartje.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep die kost 40-45 euro en een uitgebreide 75 euro bij de kijkshop..

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Die uitgebreide kost bij onze kijkshop 119 euro.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb een angelsound voor 40 euro gekocht dus dat is voordeliger dan z'n ding huren

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik vind 30 euro per maand ook wel een beetje veel geld hoor.

7. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Kan je het hartje ook eerder dan 12 weken horen met de angelsound?

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik hoorde het hartje al met 10 weken dat kan wel hoor

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik hoor nog steeds het hartje niet.

10. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    ja ik kan het er al mee horen, tis echt fantastisch..en ja ik weet ook wel dat je ze voor die prijs kan kopen in de winkel, maar deze zijn wel een stuk anders..Dit zijn de zelfde als wat ze in het zhuis gebruiken..Nieuwe van deze kosten 1500EU dus zal er wel enige verschil in zitten neem ik aan..

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hai

Ik hoorde het hartje met mijn angelsound al vanaf de 10 weken.
    Ik gebruik de angelsound niet meer sinds dat ik de baby elke dag voel bewegen. Maar het is wel ideaal soms moet je even zoeken zeker als de baby nog achter je schaambot zit maar na enig geduld lukt het !

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik hoorden het met de angelsound eerder als de verloskundige

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ja klopt
    Een verloskundige gaat normaal pas vanaf de 12 weken luisteren naar het hartje.
    Tegen mij zei ze dat je met haar apparatuur het hartje maar kan horen vanaf de 12 weken dus ...

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hij is al een tijdje in de aanbieding voor 75 :)

mijn VK heb ik moeten uitleggen waar ze het hartje kon vinden :) nu hoorde ik het met 9 weken ook alweer :) (met de angelsound)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het heel duur, 30 euro per maand!
    Ik ben blij met mijn angelsounds, ook al gebruik ik hem nu eigenlijk niet meer.

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb al spijt dat ik dat ding gekocht heb, het maakt me alleen maar ongerust en onzeker.

17. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Sam, hoever ben je? Toen ik in het zh was afgelopen vrijdag konden ze ook het hartje niet vinden, toen was ik 11 weken. Tot 12 weken zit je kindje achter je schaambot en dan klopt het dat ze het niet kunnen vinden! Ik kreeg daarna wel een echo om me gerust te stellen en het hartje klopte gewoon. Maak je geen zorgen. Het klopt dat je het nu nog niet hoort, als je onder de 12 weken bent of iets meer bent. En dat sommigen het wel kunnen horen is denk ik geluk.
    Ik ga in ieder geval niet zo'n ding kopen, dat maakt je alleen maar onzeker en bang als je het een keer niet vindt. Dat blijkt alweer.

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ikheb de angelsound iclusief gel en verzendkosten voor 38 euro gekocht

19. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Persoonlijk zou ik nooit een angelsound kopen. Het zou mij ook alleen maar onzeker maken als ik het hartje niet zou horen. Ik ben al een persoon wat snel kan doemdenken.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het heel bijzonder is als je de mogelijkheid hebt om zovaak als je wilt naar het hartje te luisteren.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het is wel zo leuk voor de papa die zich al helemaal niet "zwanger" voelt en dan toch een beetje erbij betrokken kan worden.

En ja doemdenken ja als je dat snel doet moet je het niet kopen alhoewel ik NOG NOOIT het hartje niet binnen 5 minuten heb kunnen vinden...ik vind doemdenken altijd een beetje zonde van je tijd je kan beter leren genieten!

Deel Deze Pagina