Ben zo dom geweest:S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door alecia, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ikke ben zo enorm dom geweest.
    Ben volgens de huisarts uitgerekend vanaf me laaste og, 7 week en 4 daag zwanger, maar omdat toen de test niet zo heel mooi positief was, en enkel maar lichtjes, heb ik dus vanmorgen nog een keer getest, en nu is hij negatief, ben zo bang dat er wat mis is ofzo.
    Heb nu van sensitest gedaan, vorige keer van clearblue.
    Wat betekend dit?
    Voel me nog wel zwanger.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Afspraak maken met verloskundige, vertellen hoe en wat, is waarschijnlijk de enige manier om rust in je hoofd te krijgen.

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meisie,

Maak je niet te druk. Vorige week heb ik ook opnieuw getest omdat me misselijk minder werd, en ik was ook nie meer moe, dus ik dacht ik test gewoon opnieuw. Met resultaat een heel lichte streep te zien, terwijl ik vanaf het begin een dikke streep had, met zelfde test van kruidvat...

Heb een echo gehad en alles zag er goed uit.

Liefs Jeanney

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ja maar deze is helemaal negatief.
    Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, clear blue is de enigste die bij mij licht posi gaf, maar zoals kruidvat geeft bij mij ook geen posi aan.
    Al is dat wel 4 week geleden geweest van kruidvat en clearblue

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik zou dan toch de vk bellen, je verhaal uitleggen en om een echo vragen...dan heb je de meeste zekerheid.

Sterkte ermee!

6. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Jeetje meis wat een schrik, maar ben het eens: maak een afspraak met je verloskundige, dan doen ze een echo en kun je zien of je zwanger bent of niet. Ik zeg altijd maar: een streep is een streep hoor, die stond er niet voor niets! Misschien lag het aan de test zelf, doe anders over een paar dagen nog een keer een test, je hcg hormoon verdubbelt zich met een paar dagen. Maar nogmaals: bel je verloskundige!

7. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik heb me VK toen ook gebeld, om een echo. Ze wou in eerste instantie niet. Ze zei; Je heb toch binnenkort een intake gesprek, dus wacht maar af en dan zien we wel.. Maar ik heb haar uitgelegd dat ik me zo niet rustig kon houden etc en ik kon de volgende dag heen om een echo te maken.

Maar wat ze ook zei, is dat niet alle testen zijn hetzelfde. De een heeft meer HCG nodig dan de ander.

Liefs Jeanneys

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nou heb gebeld, ze zei ik moest nog maar een week de symptonen in de gaten houden en dan volgende week woensdag weer bellen.
    Als ik dan nog symptonen heb, dan mag ik die donderdag al komen.
    Ben nog steeds bang dat het behoorlijk mis is, heb geen bloedverlies of krampen ofzo.

9. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    zolang je niet bloed zou ik me geen zorgen maken.
    En idd afspraak met de vlk maken voor een echo, gewoon om je onzekerheid weg te nemen.

heel veel succes

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ben best bang dat er niks te zien is op de echo straks ofzo, heeft iemand dit dan al meegemaakt?

11. Sluit me aan bij de rest, hoor. Gewoon de vk bellen voor een echo. Al is het maar ter geruststelling. Bij mij werden de testen ook ineens een stuk lichter, maar gelukkig was alles gewoon goed. Het verhaal van meer HCG nodig hebben zou natuurlijk ook een hoop verklaren. En geen bloed, geeft moed! Sterkte, meid!

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ja maar punt is, had verwacht al wel genoeg hormenen te hebben, omdat ik een heel erg stemmingsiwsseling heb al voor een 3 weken lang.
    dus daarom snap ik niet dat de r
    test negatief is.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Inderdaad gewoon de vk bellen voor een echo en je kunt ook nog een digitale test kopen van Clearblue. Die zijn heel gevoelig! dan heb je misschien ook meer zekerheid.

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Wel apart ja, dat de test negatief is..vooral als je al 7 weken zwanger bent zou hij meteen positief moeten zijn...misschien is het een foutieve test ofzo?
    Maar zolang je neit bloed...want meestal wordt de test dan pas negatief als je hebt gevloeid..

Hoop voor je dat het goed is

15. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ja, had je met die laatste test wel een controle streep? Misschien was die test wel niet goed.
    Vervelend dat je een week moet afwachten...

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, ik......
    Helaas was het bij mij wel mis; 3-4 dagen na de negatieve test heb ik een miskraam gehad. Wil je niet ontmoedigen, maar als een test echt negatief is heb je denk ik wel reden om je zorgen te maken. Ik zou snel nog een CB-test doen; die heb je de vorige keer ook gebruikt en dan kun je beter vergelijken dan nu met Sensitest.
    En CB is echt heeeel gevoelig.

Ik hoop dat het voor jou beter afloopt dan voor mij destijds!

Succes!

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoop het ook. de controle streep is lekker duidelijk vanaf 5 meter al te zien.

Maarja we wachten af, voel me nog steeds zwanger en geen teken van kramp of vloeien

18. Bri

Bri Niet meer actief

Vervelend dat ze je een week laat wachten, daar word je niet rustiger van. Anders kun je misschien naar de huisarts voor nog een test, eventueel bloedprikken om daar een meting op te doen (nauwkeuriger dan urinetest). Uiteindelijk zal een echo je de beste info geven, maar blijkbaar moet je daar nog op wachten.

En je weet: geen bloed geeft moed!
    Dat je wel of niet misselijk bent, zegt niks over hoe het met je zwangerschap gaat.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Je kunt ook even naar de huisarts gaan en bij hem vragen om een verwijzing voor een echo. Als ik in een vroeg stadium een probleem heb, kanik naar mijn huisarts en dan krijg ik van hem een verwijzing voor een echo Misschien die bellen, kan hij je helpen.

20. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    ik heb weleens vaker gehoord, bij vrouwen die later in de zwangerschap een test deden, dat deze negatief aangaf, het blijkt dat je lichaam minder hcg aanmaakt ofzo.
    ik zou nog niet direkt in de stress raken, als ik jou was. hoe moeilijk het ook is in jouwn geval

Deel Deze Pagina