September 2012 mama's!!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by 1986tamara, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1986tamara

1986tamara Actief lid

Aug 17, 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    Als alles goed blijft gaan meld ik me aan :)
    wie nog meer???

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik ook! Ik heb 17 januari de eerste echo.. Spannend hoor

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Ik meld me ook aan. Ik weet het sinds vandaag:). Ben helemaal in de wolken. Morgen voor de zekerheid nog een clear blue test doen. Ben helaas niet met foliumzuur begonnen:( we besloten deze maand voor een kindje te gaan en we hebben maar 1 keer geklust zonder voorbehoedsmiddel. Had het dus echt nog niet verwacht. Ik ga morgen ochten gelijk maar vitaminen halen en de vk bellen. Vooralsnog lijk ik 9 sepyember uitgerekend te zijn.

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden :D Ik sluit me bij jullie aan, weet sinds een dik uur dat ik zwanger ben van nr 3!!
    Morgen vk bellen, dus benieuwd naar eerste echo!

5. 1986tamara

1986tamara Actief lid

Aug 17, 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    Allemaal gefeliciteerd!! wat leuk nieuws en allemaal dichtbij elkaar ;) (ik 7 sept. na eigen berekening)
    Ik ga morgen de vk bellen omdat mijn vriend vandaag pas zijn rooster van het werk heeft ontvangen.. succes we houden elkaar op de hoogte ;)

6. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Tamara: Ik na eigen berekening op 5 september.. maar morgen ook de vk bellen, dus dan benieuwd naar de termijn!

7. 1986tamara

1986tamara Actief lid

Aug 17, 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    @iedereen, succes allemaal dat de beeb maar mag blijven plakken!!

@ atravim wanneer kun je terecht bij de vk??

ik mag op valentijnsdag, erg leuke datum al zeg ik het zelf :) en de andere meiden wanneer mogen jullie??

8. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Tamara: Oh das laat of nie??
    Ik mag over 3 weken al, de 25e januari, en vlak daarna waarsch. gelijk echo.

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hallo,
    meld mij hier ook aan. zit ik ook bij september mama's 2012 bij bevallingslijst forum, maar zie dat er hier ook een paar zijn.
    ik heb 6febr intake en 1e echo. en ik ben zwanger van de 2e.

10. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Carlo: Wat leuk, gefeliciteerd!! spannend dus weer :)

11. 1986tamara

1986tamara Actief lid

Aug 17, 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    @atravim ja is inderdaag laat, maar bij mijn vk hebben ze de regel dat de eerste echo plaats vind tussen de 10 en 12 weken, en aan de ene kant ook wel fijn omdat we na de echo weten of alles goed is en we het meteen de familie kunnen vertellen! (intake en echo ineen)

@iedereen wanneer vertellen jullie je omgeving dat je zwanger bent?? en hoe gaan jullie het vertellen??

Wij gaan foto lijstjes halen met het volgende gedichtje erin (dag van de echo is mijn zus ook jarig)

Je kan me nog niet horen
    Je kan me nog niet zien
    Maar als ik in ….(maand) wordt geboren,
    mag ik dan in dit lijstje misschien?

12. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Tamara: Ah oke, ja hier is het tussen de 8 en de 10 weken de eerste afspraak bij de vk, en echo word apart gedaan.
    Dus de 25e ben ik waarsch. 8 weken en heb ik dus 'intake' wat weinig zal voorstellen aangezien ons zoontje pas 8 maand is, en ik bij zijn zwangerschap bij dezelfde vk was..
    en daarna zal ik de echo pas hebben, dus ook met zo'n 10 weken denk, en dus ook begin febr.

Leuk zeg, zo'n lijstje met gedichtje, ik ben nog wat origineels ant bedenken haha.
    Bij mn eerste had ik een kaart met hoera een kleinkind, en dan eerste echo dr in, bij ons zoontje had ik niks, heb ik het gewoon verteld.. en wil nu dus weer wat origineels.

Ik heb het 2 vriendinnen al verteld, en me schoonzusje die ook zwanger is.. en de rest, incl. ouders, vertel ik het pas na 13-15 weken, als ik zeker ben dat alles goed is.

13. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Mag ik ook bij dit clubje?
    Vanmorgen een super mooie positieve test in mijn handen gehad.
    Zwanger van ons eerste kindje,na 3 1/2 jaar...
    Ik ben,volgens deze calculator 12 september uitgerekend.

Liefs Sylvia

14. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Sylvia: Tuurlijk mag dat! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En eerste kindje, dus helemaal spannend ;) leuk joh!
    Ik ben zwanger van nr 3 ondertussen.. en volgens eigen berekening de 5e sept. uitgerekend.

15. 1986tamara

1986tamara Actief lid

Aug 17, 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    @silvia1982 welkom bij dit clubje!

het is nog erg rustig hier.. ik denk dat er nog veel vrouwen zijn die nog niet getest hebben of nog moeten wachten op hun nod
    hopelijk komt daar snel verandering in!!

@iedereen hoe gaat het met de kwaaltjes?? hier valt het gelukkig allemaal nog mee!
    alleen last van (.)(.), kleine steekjes in linkerlies en slecht slapen dus het valt nog mee, nog geen misselijkheid te bekennen gelukkig

16. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Tamara: Ja denk dat het nog wel drukker word ;)

Kwaaltjes: Nee nog niet echt, wel erg moe.. en dan vooral 's avonds, aangezien ik een kleine bengel van goed 8 maand om me heen heb.
    Lig dus ook 's middags al lkkr uurtje tot anderhalf op bed, als hij ook even ligt.
    Verder 's avonds wat misselijk, slaap slecht, en over de hele dag door wat last van me
    (.)(.) en veel steekjes en pijntjes in me buik.
    Maar ja, das ook nie gek denk met zo'n kleine er bij.
    Dus ik doe sowieso lkkr rustig an, en hopelijk komt me energie na de 3 maand weer terug haha.

17. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Ik kom me ook bij jullie aanmelden :)
    Ik weet al iets meer dan een week dat ik zwanger ben en ben zo blij! Vind het wel soms nog moeilijk te geloven.....
    Ik mag 17 jan voor de eerste echo gaan bij de gyn en kan niet wachten om het eindelijk te zien.

Tamara, wat een super leuke manier om het te vertellen! Ben zelf nog aan het bedenken hoe ik wij het gaan zeggen.

Sommige mensen in mijn omgeving weten het trouwens al. Dat zijn mensen die weten dat het voor ons niet makkelijk was en die ook wisten dat we in de mmm zaten. Die hielden naturlijk bij wanneer het weer ongeveer zover moest zijn en begonnen het meteen te vragen.....was dus een beetje moelijk om het niet te zeggen. Maar de rest willen we het pas na ong 12 wkn zeggen.

Wbt kwaaltjes valt het hier ook nog mee. Pijnlijke boobs, steekjes in onderbuik/liezen en af een toe een vlaagje misselijkheid wat snel over gaat.

Groetjes Diene

18. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb niet echt last van kwaaltjes.. ja,mijn borsten doen zeer en ik ben stikmoe..;)
    Heb ook griep net gehad,dus kan daar ook nog door komen..
    Heb al wel gelezen dat gelukkig griep geen kwaad kan..:cool:
    Zodra ik weer helemaal beter ben kan ik op zoek naar een nieuwe baan..de dag voor ik ontdekte dat ik zwanger was,hoorde ik dat ik mijn baan kwijt ben..:x
    Dus het ene moment ik stik-boos dat ik mijn baan kwijt ben,de volgende ochtend onwijs blij met mijn zwangerschap ;)
    Vind het allemaal zooo spannend!!!

19. me1985

me1985 Bekend lid

Jan 5, 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Ik meld me ook aan!
    Eerste zwangerschap...
    30 januari eerste afspraak bij de vk
    Zoals het nu lijkt 6 september uitgerekend...

Allemaal, gefeliciteerd met jullie zwsngerschsp!

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik meld me hier ook aan. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje (zie onderschrift) En we gaan 24 januari voor onze eerste echo bij de gyn. Zoals het er nu naar uitziet zijn wij uitgerekend op 11 september.

Share This Page