Mimi weet je het geslacht van je baby? Zie dat je al een dochter hebt Wij willen het geslacht deze keer wel graag weten, bij onze zoon en dochter wisten we het niet.
wij krijgen een jongen. wij wisten het allebei de keren. onze dochter die zei vanaf het begin dat ze een zusje wou als we zeiden het kan ook een broertje zijn werd ze boos en zei ze dat hij dan maar bij haar tante moest gaan wonen. dus zodra we het wisten hebben we het dit keer meteen aan iedereen verteld de vorige keer wisten alleen beide ouders en wij het maar het leek ons voor onze dochter beter als het geen geheim bleef. maar nu is ze ape trots want er zit een broertje in mama's buik. ze heeft er nu dus gelukkig vrede mee
Hallo meiden, Ik wil me hier graag ook aan melden. Ik heb factor ll protrombine mutatie en ben nu bijna 6 weken zwanger. Ik spuit clexane en slik aspirine sinds ruim anderhalve week. Bij mij zijn ze er achter gekomen na zwangerschapsvergifting bij mn eerste en een miskraam begin dit jaar. Hoe gaat jullie het spuiten af? Bij mij ging het eerst wel goed, maar vandaag heb ik gespoten en daarna kreeg ik een enorme bult en het werd ook helemaal blauw en heel erg pijnlijk. Hebben jullie dat ook weleens, is het verkeerd geprikt of toch een allergische reactie? groetjes Manu
Hallo Manu, Ja dat heb ik ook wel eens hoor, maar de volgende dag gaat het dan weer gewoon goed. Misschien dat je dan net in een vaatje prikt ofzo, ik weet het niet. Anders moet je even de gyn bellen als je het niet vertrouwd.
Ik heb toch gister de hematoloog maar even gebeld en inderdaad, het kan gebeuren. Gelukkig is het gister en vandaag wel goed gegaan. Ik kan me nog niet voorstellen hoe het prikken zal gaan als je echt een dikke buik krijgt, dan is dat toch veel harder en om daar dan in te prikken brrr....