Bekijk bijlage 515516 Onderste test is van gisterenavond. Had dus vandaag een knaller verwacht maar mijn ovulatietest is vandaag weer lichter. Zit vandaag op cd 13. Kijkend naar het gemiddelde van de 3 vorige menstruatie's zou volgens de berekening aanstaande vrijdag of zaterdag mijn eisprong pas moeten komen maar heb wel ovulatie pijn. Wat denken jullie, was die van gisterenavond positief of niet? Ik test zowiezo nog een aantal dagen door voor de zekerheid.
Ik vind die van gisteren nog niet positief. Hij moet echt donkerder zijn dan de controlestreep en dat is die nog niet.
Je hoeft geen knaller te krijgen hoor, als hij even donker is als de controlestreep is hij positief. Dat staat als t goed is ook in de bijsluiter. Zo ver ik kan zien zijn de streepjes gelijk aan elkaar, het klopt dat ze nog donkerder kúnnen worden. Ik zou het zeker gezellig maken deze dagen, je kunt eventueel nog doortesten om te kijken of hij niet toch nog donkerder wordt.
Je hoeft geen knaller te krijgen, heb ik ook niet gehad maar was er wel zwanger van geworden. Iedereen riep moet donkerder, maar bleek dus wel positief te zijn! Dag erna was mijne ook weer licht/weg. Dus hoeft niet altijd echt donkerder of net zo te zijn. Ik vind hem voor jou positief. Ps. Mijne was niet eens even donker. Schilde weinig maar was wel lichter.
Hm, ok. Heb eerder met deze testen wel echt knallers gehad. Heb het in ieder geval wel gezellig gehad dus dan zitten we qua timing goed. Denk dat ik toch nog ff door test want wil er wel zeker van zijn of mijn ei wel of niet is geweest bedankt voor het meekijken in ieder geval
Ik vind em ook positief. Ja, hij kan nog donkerder maar wellicht was dat net gedurende de nacht en heb je deze gemist, maar deze is ook positief.
Ik vind hem ook positief hoor nog anoniem. Ik denk dan toch dat je knaller wellicht vannacht is geweest. Ahhh dus jij zit waarschijnlijk ook al bijna op het wachtbankje! Jaloerssssss 😛😛😛