Het zit mij niet echt lekker, ik heb soms na de ontlasting bloedverlies. Dit had ik afgelopen woensdag en nu net weer.... Ik heb ook geen idee hoever ik precies ben gezien ik ook nog eens gewoon ongesteld was 2 weken geleden maar de test 2-3 weken zei afgelopen donderdag. Nu lees ik dat het kan, maar hoe lang duurt zoiets? Dinsdag een echo, maar het liefst had ik nu al wel wat duidelijkheid...
Alles is zoveel beter doorbloed dAr beneden. Dat betekent ook dat er sneller een bloedvat kan knappen. Bijvoorbeeld tijdens de seks, met een harde hoestbui of tijdens de ontlasting
Ja dit had ik ook tijdens mijn tweede zwangerschap in het begin, en de eerste zwangerschap na seks. Beide keren heb ik een gezonde baby gekregen, komt vast goed!
Oké thanks, ik heb dit nog nooit gehad... maar goed het is ook niet dat het heel veel is ofzo... Ik word er alleen onzeker van!
Begrijpelijk! Maar als het alleen dan is en een beetje is het dood normaal. Er springt een bloedvat en dat geeft wat bloed.
Heb ook twee keer licht bloedverlies gehad; na ontlasting een keer, en na orgasme. Was gelukkig niks met kindje. Maar het maakt wat onzeker dat begrijp ik goed.
Ah oke.. Dan zou het een adertje kunnen zijn wat gesprongen is. Je bent immers veel beter doorbloed nu.