Bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mxm, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hoi!

Ik voel de baby sinds vandaag eigenlijk een stuk minder/lichter bewegen... hele lichte beweginkjes. Terwijl ik eergister avond nog een filmpje gemaakt hebt hoe druk ze wel niet was.

Andere dagen voelde ik echt het geschuif, en was ook goed te zien.

Kan het zijn dat ze op sommige dagen gewoon rustiger is? Ik heb ook verlof en ben ook heel rustig zelf vandaag. Kan het ook daaraan liggen? Of zeggen jullie van: ik zou nu bellen?

2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik ga gewoon bellen!

3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Vorige week vrijdag was dit precies ook zo als vandaag, en toen was ik wel aan het werk. Maar zat ik ook steeds in m’n buik te porren.o_O

4. K00

K00 Niet meer actief

Gewoon bellen inderdaad!

Ze krijgen uiteraard minder bewegingruimte dus het kan wel wat minder worden

mxm vindt dit leuk.
  5. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik heb inmiddels gebeld, en ze vroeg hoe ver ik was, en of ik al zelf geprobeerd had om haar te voelen. Aangegeven dat ik al bijna de hele dag bijna rustig in huis ben, en op de bank zit. Ook een poos op m’n zij gelegen, en een paar hele lichte “schopjes” gevoeld. Maar wel echt aangegeven dat het anders dan anders is. Zij gaf aan dat omdat ik nu 32 en een halve week ben dat ze steeds minder ruimte krijgt, ook naar binnen kan schoppen dus zij denkt dat het daar aan ligt. Nu moet ik het de komende 24u in de gaten houden, en anders weer bellen.

6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    En ik zei dat ik haar misschien 3x licht gevoeld hebt in het uur. Maar dan wel echt licht. Vond zij ruim voldoende.

7. K00

K00 Niet meer actief

Goedzo! Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen!

mxm vindt dit leuk.
  8. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Had dit een dikke week geleden ook, filmpje gemaakt omdat ze zo hevig was, en de dag erna voelde ik ze ineens gewoon maar heel licht. Maar voelde haar nog wel vaak maar helemaal anders. Denk,dat ze gewoon wat anders lag, na enkele dagen voelde ik haar weer steviger stampen..

mxm vindt dit leuk.
  9. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik voelde de baby gisteren wel maar veel minder en anders dan normaal. Kon gelijk langs komen voor ctg. Baby was gedraaid en daarom waarachijnlijk ook ander gevoel. Wel fijn die geruststelling dus als je het niet blijft vertrouwen gewoon weer bellen.

mxm vindt dit leuk.
  10. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit bij mij ook zo is.. vandaag is hetzelfde als gister. Ik voel haar wel. 1 moment geweest dat ik haar weer even volop voelde zoals normaal, dus het gaat vast goed met haar. Maar ik denk dat ze nu inderdaad omgedraaid ligt ofzo. Ik voel haar ieg bewegen, dus dat is wel een goed teken. Vertrouw er wel op..

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik las overal, dat je 2 uur op je zij moet gaan liggen en dan minimaal 10x beweging moet voelen.

Had het afgelopen vrijdag ook maar toen moest ik wel komen en daar aan de ctg gelegd en ze begon toen gelijk met volop te bewegen. vertrouw je het niet gewoon weer bellen. Liever 1x teveel als 1x te weinig. :oops:

mxm vindt dit leuk.
  12. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier is advies op linkerzij te gaan liggen bij weinig beweging en bewust te gaan voelen. Dan moet ik baby minimaal 6x voelen in 2uur tijd. Zo niet, bellen.

Laatste keer was bij mij met 36+5. Voelde kleintje toen ook te weinig, ook niet met 2uur liggen. Dus gebeld, overleg gehad. Situatie nog een uurtje aangekeken omdat het wel begon te verbeteren. In dat uur nog weinig gevoeld, toen uitgebreide echo gedaan, waarop een heel druk ventje te zien was maar ik voelde helemaal niks :rolleyes:. Dag erna weer een stuiterkind in mijn buik. Soms kan houding echt alles zeggen.

mxm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina