Teruggezet van 8 naar 6 weken zwangerschap ?!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Thessa123, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Wil even mijn verhaal kwijt.
    Had de laatste dagen wat last van afscheiding (licht roze geen bloed) en vandaag wel een klein beetje bloed, dit is nu weer over. Mocht toch al wel direct langs komen bij de vk, eigenlijk heb ik volgende week pas mijn 1e echo. Op de echo (inwendig want uitwendig was niets te zien) was gelukkig een kloppend hartje te zien, maar de vk vertelde dat ik waarschijnlijk nog maar 6 weken zwanger was, had zelf nl. 8 weken uitgerekend. Het is nl. nog maar 6 mm. groot. Heb de echo meegekregen maar is erg onduidelijk, zie alleen een vruchtzak met een "dun streepje' erin. Spannend allemaal, hebben 50/50 kans, maar volgens mij is dat normaal in het begin van de zwangerschap.
    Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Groetjes Thessa

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey Thessa,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had bij deze zwangerschap ook uitgerekend dat ik 7 weken zwanger zou zijn.. Maar ik was nog maar 6 weken zwanger we zagen een hartje die net was begonnen met kloppen.. Heel mooi om te zien.. Gelukkig met 9 weken nog een echo gehad en daar was een mooi kloppend hartje te zien!! Houd moed en waarschijnlijk heb je over 34 weken een wolk van een baby in je armen liggen!!

Liefs

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!:D en ik duim voor je dat het goed zal blijven gaan!;)

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar hoop dat het gewoon goed gaat! Succes ermee!

5. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed mag gaan.

groetjes zoetje:)

6. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Hoi Thessa,

ik snap heel goed hoe je je voelt.
    Wij hebben precies hetzelfde, wij zijn vorige week geweest omdat we eerder een miskraam gehad hebben,
    we zouden 8 weken zwanger zijn maar er was alleen een vruchtzakje te zien.
    nu mogen we morgen weer om te kijken wat er van geworden is.
    heel spannend allemaal.
    wanneer mag je weer terug voor een echo dan??
    succes en hopen op een goede zwangerschap.

groetjes babs

7. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Heb afgelopen vrijdag/zaterdag helaas toch een miskraam gekregen.
    Ben naar de 1e hulp gegaan en daar hebben ze gekeken met de echo, helaas niets meer te zien...

Groetjes Thessa

8. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    hoi thessa,
    wat vervelend voor je, veel sterkte gewenst.

ik zelf heb ook weer een nieuwe miskraam, morgen of dinsdag naar het ziekenhuis om uit te zoeken waardoor het komt en eventuele verdere stappen.
    wacht nu tot het loskomt of niet.

groetjes babs

9. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi babs,

Jij ook sterkte toegewenst!

Bij mij begon het afgelopen woensdag met bloedingen en vrijdag was het echt heel ernstig, ben ook voor de zekerheid toch maar naar de 1e hulp gegaan en daar hebben ze gekeken met een echo. Er zat nog een "klein gedeelte" van vruchtzakje en dat is er zaterdag uitgekomen. Over 2 weken moet ik terug of alles eruit is, maar daar ga ik wel vanuit, omdat ik al aardig wat bloed e.d. ben verloren.

Groetjes Thessa

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    thessa veel sterkte toegewenst...wat Kl*** :(:(:(

Deel Deze Pagina