Zwanger en bloedverlies ??????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnissaAmina, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

9 september hebben wij positief getest... nu weten we niet hoe ver we zijn we zijn min. 4 weken en 3 dagen zwanger... vandaag wat bloed verloren hooguit 3 min daarna was het eigenlijk gelijk weer over... alleen met afvegen wat licht roze bloed...

Iemand ervaring hiermee??

2. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik heb 3 keer in mijn zwangerschap bloedverlies gehad.
    Bij het afvegen, daarna was het onmiddelijk gedaan rond 5 weken.
    1 keer alsof ik mijn menstruatie had op 6 weken. En een keer heel even op 7 weken.

De verklaring was een goede innesteling op 6 weken. Ben toen naar spoed moeten gaan.
    Op 7 weken was het de aanmaak van de placenta.

Uiteraard is bloedverlies altijd onvoorspelbaar.
    Je kan nooit uitsluiten dat het verkeerd gaat.
    Hoe moeilijk het ook is, het is vaak dan de natuur die ingrijpt omdat er iets niet in orde is.

Ik hoop van harte dat alles goedkomt zoals bij mij! Hou ons op de hoogte.
    Voor de rest wens ik je een zalige zwangerschap en geen bloedverlies meer! X

3. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben op dit moment weer bloed aan het verliezen, en het gekke is dat de pijnlijke botsten ook verdwijnen. ..De moed begint nu echt te verdwijnen... heb verder niet extreem buikpijn alleen het et gevoel of dat ik een spier heb verrekt in mijn buik... heuvel erg last van mijn rug en been... maar dienden 2 weken voor zeer dus dat is niks nieuws

ik geloof niet dat het nog goed zit

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Vrees voor je dat je toch niet afwachten. Bij mijn vorige zwangerschap liep het bloed langs mijn benen, heel weekend bloedverlies en buikkrampen maar heb toch een heerlijk ondeugende peuter rond lopen. Deze zwangerschap alleen met afvegen wat bloedverlies rond 7 weken en ben inmiddels ook 32 weken. Wat hierboven ook gezegd wordt, als het niet goed zit grijpt de natuur wel in. Ik hoop voor je dat het natuurlijk wel goed zit, spannend meis!

5. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo onzeker op dit moment.. heb al een dochter van bijna 4 en bij de 7 weken verloor ik ook wat bloed vorig jaar een miskraam gehad niks verloren bij week 7 wat het et al fout en week 13 ben ik pas geholpen... wel zijn al een jaar aan het proberen en ging echt 3 keer per maand nader kruidvat voor een test. .. heb ook geen last meer van me hormonen wel lichtelijk maar sierlijk maar de pijnlijke borstel rug en eetgewoonten heb ik al geen last meer van.. vanmorgen extreme ( ei sprong ) pijn 5 min nu nergens meer last van wel van bloedverlies dus ven echt onzeker van het ziekenhuis moet ik nog maar even afwachten
    x

6. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Wat verschrikkelijk dat afwachten.. Kan me voorstellen dat je nu totaal in spanning zit:(. En ik maar zeuren dat ik met mijn 5 weken en 2 dagen geen symptomen heb!

Heel veel sterkte en ik hoop op goed nieuws!

7. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig mag ik zometeen naar de verloskundige ik ga uit van slecht nieuws. .. dan kan het alleen maar meevallen..

8. Nobody1

Nobody1 Lid

8 jun 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Nobody1, 15 sep 2015
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
    Ik heb dat ook gehad het werd helderood bloedverlies en dan nam het weer af en zo ging het maar door met het kindje ging alles altijd goed
    Gelukkig is het bij mij 3 a 4 weken gestopt het bloeden met het kindje gaat het gelukkig nog steeds goed,

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Fijn dat je snel bij de verloskundige terecht kon.

Hopelijk heb je inmiddels goed nieuws.....

10. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas minder nieuws.. inlaat van een vruchtje z as gelegd zag ze iets zorgwekkends morgen naar het ziekenhuis voor onderzoeken hoogst waarschijnlijk een verkalking van de curettage van vorig jaar... waar Door wel nu niet zwanger kunnen raken.. en als werkgever wel zwanger raken kan Goedemorgen et vruchtje zich niet innestelen verloskundige had het eigenlijk nog nooit gezien... mocht ik zwanger zijn dus korter dan 4 weken.. Houdt de zwangerschap geen kans...

Alle lieve dames een kus voor jullie luisteren oor xxx

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    succes vandaag

12. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag 4 uur in het ziekenhuis gezeten tussen alle zwangere vrouwen dieblij naar hhuis gingen met een echo... heg wat extreem laag.. zat op de 58 het witte wat te zien wat een extreem vroege zwangerschap kunnen zijn.. maar toen ze eenmaal vaginaal gingen kijken.. liep het bloed er als water uit. :( volgende week terug voor na controle.. verloskundige van gister avond heeft nog even contact op genomen met het ziekenhuis en had haar net nog even aanbiedingen telefoon... omdat onze kinderwens zo groot ik hebben wel afgesproken om op een speciale spreek uur te komen waar in ze ons begeleiden om gezond en natuurlijk zwanger te worden.. Dit natuurlijk pas als we alles rustig hebben laten bezinken...

Deel Deze Pagina