Zwanger en bloedverlies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denise12345, 24 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise12345

22 feb 2016
    54
    5
    8
    Hoi dames!

Na 2 negatieve testen werd ik vorige week ongesteld. De ongesteldheid duurde maar 2 dagen en had ook maar weinig bloedverlies, dus ik besloot dinsdagochtend nog een test te doen... positief!! Ik kon het bijna niet geloven. Tegen het middaguur verloor ik helderrood bloed, dit hield tot het eind van de middag aan. Ik verwachtte dus een miskraam, maar tot nu toe geen bloedverlies meer gehad. Wel testen gedaan. De Kruidvat test van dinsdagochtend heb ik donderdagochtend herhaald en die was duidelijk donkerder.. woensdagmiddag een sensitest gedaan en zaterdagmiddag herhaald, ook die was donkerder geworden. Vind het zo spannend, het kan dus nog alle kanten op. 2e week van januari kan ik terecht voor de eerste echo.

Ben benieuwd, hebben jullie ervaring metbovenstaande? Hoe ging het bij jullie?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat een onzekerheid he! Ik kreeg vanaf week 5 bloedingen die hebben aangehouden tot aan 12 weken. Vreselijk die spanning. Bij mij liepen mijn testen ook mooi op en had ik geen enkele keer krampen bij het bloedverlies. De eerste echo was niet hoopgevend met een lege vruchtzak, maar een week later zat er wonderbaarlijk een vruchtje met kloppend hartje. Vanaf toen steeds weer goede echo's en inmiddels alweer 17 weken zwanger.
    Helaas blijft het bij bloedverlies afwachten, killing ik weet het. Hopelijk voor jou ook een positieve afloop! Sterkte!

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hier ook bloedingen gehad helaas! Maar hier is het goed gegaan.
    Dat is natuurlijk niet altijd het geval maar kan zeker wel.
    Ik was wel wat verder dus mocht meteen langskomen voor een echo.
    Daar heb je op zo’n vroeg termijn nog niet zo veel aan.
    Hopelijk was het vals alarm.
    Sterkte

4. Denise12345

22 feb 2016
    54
    5
    8
    Ja het is echt zo spannend! Maar fijn dat het bij jullie goed gaat! Dame 82 hoe ver was je toen ze een leeg vrachtzakje zagen? Ik ben ongeveer 8 weken zwanger bij de eerste echo, dus hoop echt zo op een kloppend hartje!

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier ook regelmatig bloedverlies gehad, 1e, 2e en 3e trimester. Ondertussen bijna 38 weken zwanger...
    Wel kreeg ik in het 2e trimester met klem verzocht te stoppen met werken vanwege het bloedverlies. Gelukkig is de kleine dame blijven zitten en kan ik haar nu op het einde er wel uitkijken:|

Het hoeft dus niet altijd een miskraam te betekenen...

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hier in week 12 en 13 bloedingen gehad. Zonder reden eigenlijk. (Dus geen hematoom ofzo) wel heel goed doorbloed, want mijn tandvlees bloed ook heel snel.

Ben inmiddels bevallen van onze zoon! Hopelijk geeft dat je wat hoop. ;)

7. Denise12345

22 feb 2016
    54
    5
    8
    Geeft zeker hoop!
    Heftig Manuk, dat je moest stoppen met werken. Begrijp het helemaal dat je er zat van bent. Hopelijk blijft ze niet al te lang meer zitten!

8. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    @Denise12345 kijk maar naar mijn topic hier. (Zwaar bloedverlies en toch positief verhaal)
    Ik ben nu 9w2d ver en heb al 2 keer hele zware bloedingen gehad. 1tje op nog geen 6w met zware stolsels enzo,.. duurde net geen dag en dan was het voorbij... de weken erna wel altijd bruine afscheiding. (Oud bloed)
    Vrijdag opnieuw een bloeding gehad en het kindje deed het goed op de echo.

Mijn gyn zegt dat bloedverlies niet altijd een slecht teken is. Je mag gewoon geen krampen hebben. Krampen in een vroeg stadium is niet ok.

Hopelijk gaat alles nog goed?

9. Denise12345

22 feb 2016
    54
    5
    8
    Gelukkig!

Ja hier gaat alles nog goed! Nog geen bloedverlies weer gehad, dus hopelijk blijft dat zo.. zo benieuwd naar de eerste echo!

Deel Deze Pagina