Heb je gezien hoe de rest hier tegen TS gereageerd heeft? Nee dat is niet achterlijk. Wat is er zo kinderlijk en AHUM dom aan als ik een hele andere mening erover heb? Moet ik peeeeerseeeee jullie mening volgen omdat het verwacht wordt van de maatschappij? Nee. Dus wat is er zo dom en kinderlijk aan? Is toch dom en kinderlijk hoe anderen erop reageren en niet met een fatsoenlijk antwoord kunnen komen?
haha ik rook het niet hoor, dus ik maak me niet druk erover. Maar ik neem het anderen wel kwalijk als zij zo raar gaan reageren op haar en doen alsof zij de beste zijn van de hele wereld. En ook tegenover mij onder andere jij ook met je dom ding. Dat is erg kinderachtig, maar het houdt me niet wakker hoor. Wat je goed laat voelen, moet je blijven doen.
Wat er dom en kinderlijk aan jouw reacties is dat je het vergiftigen van een ongeboren kindje goedkeurt.. DAT is kinderachtig.
ik weet niet of haar vk op de hoogte is van haar gebruik tijdens zwangerschap anders heeft ook zij meldingsplicht en zal ze dat zeker gedaan hebben al.
Dames, Ondanks het vrij lange verhaal vraagt ts alleen of iemand ervaring heeft met een drugstest na de bevalling, meer niet. Wij hebben geen idee of thc opgeslagen wordt in de placenta en of dat aantoonbaar is of blijft. Hier moet je toch echt voor bij je gynaecoloog zijn. Om te voorkomen dat dit topic (verder) uit de hand loopt wordt hij gesloten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl