Dames! Ik heb vandaag n positieve test gedaan nadat mijn vriend en ik onveilig gevreeen hebben... het was 5 dagen nadat kk ongeveer eeneisprong moest hebben dus gokten het er maar op... Ik ben pas 1x ongesteld geweest.. en toen voelde ik de dag erna opeens mijn ei.. en 5 dagen.later voelde ik.iets wat gezien de tijd wel eens de innesteling had kunnen zijn... en toen van de week telkens beetje bruinverlies en toen wist ik het al... hebben.al een zoon van bijna 6 en nu een dochtertje van 9 weken... ik ben in febr uitgerekend en in april word zij 1... Ben benieuwd naar ervaringen of tips van andere moeders!!! We wilden altijd nog een derde hoor maar zo snel is even een schok maar erg gewenst!!
Wow, dat is wel heel snel ja. Maar gefeliciteerd! Zijn jullie ondanks de schrik wel blij? Het lijkt mij best zwaar maar aan de andere kant ook geweldig bijzonder en speciaal.
Ja dank je!!! We zijn er blij mee.. vriend is alleen bang dat we nu minder genieten van onze dochter omdat we al met de.volgende bezig gaan zijn. maar dat lijkt me niet... ik maak me dan weer meer zorgen.om de oudste die dan alleen 6 jaar ouder is en de andere 2 mss veel meer met elkaar op gaan trekken... ach ja... we zien t wel... vind het nog zo gek... op mijn werk zullen ze t wel niet erg leuk vinden...
Mijn verhaal is een beetje vergelijkbaar. Ik ben eind december bevallen van ons zoontje en ben inmiddels ook weer bijna 2 maanden zwanger van de tweede.... Wij hebben ook onveilig gevreeën omdat ik dus zeker wist mijn eisprong gevoeld te hebben... Voor de zekerheid nog 2 dagen gewacht en tóch zwanger geraakt. Maar goed, na de eerste shock zijn wij er ook heel blij mee hoor!! En gefeliciteerd!!!
Haha, nou wat ze er op je werk van vinden zou me niet zo intersseren hoor! Maar ik denk dat je inderdaad nog ontzettend van je dochter kunt genieten terwijl je weer zwanger bent. Zie dat we op precies dezelfde dag uitgerekend zijn
Mijn moeder en mijn oom schelen 11 maanden; mijn broer en zus schelen 13 maanden. Vader hadf een collega die er 3 op 1 jaar had (tweeling in januari en 1tje in december) Heb geen tips: maar hier is het met iedereen ook goed gekomen. dus gaat zeker lukken als jullie het beide willen
Hier hetzelfde dochter was nog geen 3 maanden toen ik weer zwanger bleek ook wij waren behoorlijk geschrokken Hoe het zal zijn met 2 kleintjes weet ik nog niet weet wel hoe het is om 6 maanden zwanger te zijn met een kleine van 8 maanden en begint nu toch wel zwaar te worden. tot vorige maand ging het wel maar nu gaat het bukken minder soepel maar moet haar continu oppakken en op schoot nemen buik zit in de weg en dan gaat ze er lekker tegen aan duwen en trappen haha. Heb ook behoorlijke bandenpijn nu maar volgens de verloskundige komt dit door de enorme snelle groei van mijn baarmoeder. Ach we zien wel hoe het straks zal gaan met 2 kleintjes onder de 1 In ieder geval van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en probeer er van te genieten hoe druk je ook ben met je dochtertje bent
Ojee, dat is schrikken he? maar even goed van harte gefeliciteerd hoor! Ik ben zelf 29 weken zwanger van de 2e en mijn zoontje is bijna 10 maanden. Ben dus ook weer zwanger geraakt toen mijn zoontje zo'n 3 maanden oud was. Er zit strakjes precies een jaar tussen!!! Maar dat ga jij niet redden, hihi. Ik kwam ook zwanger terug van mijn zwangerschapsverlof en mijn baas is ook niet blij met mij maar ach dat is zijn probleem!! De reakties waren ook erg leuk, mensen kijken 2x keer om als je buik straks weer begint te groeien en je loopt ook nog met een baby op je arm. Zwaar is het nu inmiddels wel. heb al een best grote buik en mijn zoontje weegt ook niet weinig en moet nog veel getild worden enzo. Maar hij slaapt nog wel zo'n 2x per dag en dan kan ik dus ook makkelijk even gaan liggen, dat is weer een voordeel! Ken je het boek 'Het jaar waarin ik (2x) moeder werd' van Aaf Brandt Corstius? Zij beschrijft op een hele grappige manier haar ervaringen nadat haar hetzelfde is overkomen. heb je het al aan iemand verteld inmiddels?
Gefeliciteerd Ikzelf heb tussen mijn middelste dochters R en G een verschil van 1 jaar en 1 dag. Ik vond het lichamelijk best zwaar, maar ook erg leuk. Op de verjaardag van mijn dochter R werd ik opgenomen en dag later was ik bevallen. Na de geboorte ging het als vanzelf. Ik had de routine van een baby nog in me zitten. Ook sliepen ze alle 2 's middags en kon ik zo bijtanken. Mijn dochter R was 2jaar en deed veel mee met G waardoor ze een beetje achterbleef (is prima ingehaald). G bekeek wat r deed en ging daardoor sneller in haar ontwikkeling. R was heel goed met de motoriek, ze kon goed met de bal en ook vroeg fietsen. En G was met de taal veel sneller. Ze leerde van elkaar. Nu is het echt heel leuk. Ze spelen en maken ruzie samen. Ze zijn even groot en hebben dezelfde schoenmaat. Veel mensen denken dat ze een tweeling zijn. Ookal zitten ze in een andere klas op het schoolplein spelen ze vaak samen met vriendinnetjes. Al ben ik nu wel een beetje bang als ze samen beginnen te puberen. Maar dat duurt nog een paar jaartjes.
Hihi wat leuk..gefeliciteeeeeerd... Wat een onverwachts kadootje.. Zal wel even pittig worden, maar je krijgt er gewoon een wondertje bij...super!!
Mijn zus heeft t gehad, 11 mnd verschil! Ze vind t pittig! Heeft ook n zoon van bijna 5, een van 1 en een van 0. Maar als t eerste jaar voorbij is! Dan komt t wel weer goed!!! En nu gaat t ook al goed hoor, de nachten zijn zwaar!
Slik....ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn *maakt lijst voor NA de bevalling en schrijft daar 'niet vergeten anticonceptie weer te slikken op*. Maar voor jullie natuurlijk erg leuk. Bijzonder ook wel. 2 kindjes onder de 1. Hopelijk valt het lichamelijk erg mee .... gek idee eigenlijk. De jongste viert dan de 1e verjaardag van de middelste mee...hahahahaha! Geweldig! En hoe je het op je werk moet vertellen... Ehmmm.... eeeehhh.... tsja....misschien verzin ik nog wat leuks. Gefeliciteerd!!! xxx
meid wat heftig zeg!! dat lijkt me even schrikken! maar wat prachtig dat je weer een wondertje gegund is! geniet ervan!
Dank jullie wel voor de leuke reacties!! Ik denk ook wel dat het pittig word maar mijn oudste zoontje heb ik 3,5 jaar alleen opgevoed dus 3 kinderen met 2 ouders lijkt me niet zo zwaar vergeleken bij die tijd hahah.. heb er vooral erg zin in...
Tja zoiets kun je verwachten, lijkt me lichamelijk niet fijn. Maar goed jullie zijn er zelf bij geweest he
Gefeliciteerd. Wel bijzonder 2 in een jaar. M Ik denk altijd maar. Voor alles is een oplossing. Komt vast goed. En zoals je zelf zegt. Als je er een alleen kan opvoeden. Is 2 met zijn 2en een makkie. Succes. en Geniet er van.
Dames... vandaag heb ik opeens een flinke bloeding gehad... mijn vk zei dat ik er wel anuit kan gaan dat het een miskraam is... ik krijg nu ook krampen dus wachten het maar even af maar heb er geen goed gevoel bij... pfff ben ik er net aan gewend...