zwanger en borstvoeding geven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ikke87, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

    ikke87 Actief lid

    18 sep 2007
    206
    0
    16
    hallo iedereen,
    ik weet niet of er mensen zijn die mij kunnen helpen, maar ik ben nu zes weekjes zwanger , maar heb ook een zoontje van 10 maanden die nog savonds en smorgens borstvoeding krijgt. Nu weet ik niet of ik het beste zou proberen om borstvoeding te blijven geven totdat dit kindje geboren is. Dit lijkt mij wel handig dan hoeft de borstvoeding niet meer op gang te komen. Maar ik heb ook al vanalles gelezen dat borstvoeding geven, wee opwekkend zou kunnen zijn, dus nu twijfel ik wat ik moet doen...
    Heeft er iemand ervaring of tips??
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat betreft bv geven, je kan gewoon doorgaan :)
    Wat er gebeurd met je productie is afwachten.Ik had jongste dochter, toen 6 maanden, volledig aan de borst toen ik zwanger werd van mijn zoon.Het ging,tot mijn verdriet,snel bergafwaarts met de productie. Maar een vriendinnetje heeft de hele zwangerschap door kunnen voeden en heeft nu beide kindjes aan de borst.
    Kortom, je kan gewoon afwachten hoe jou lijf er mee omgaat!
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb bij mijn zwangerschap gewoon kunnen doorvoeden, en na de bevalling een tijd getandemt. Heerlijk, oudste kon me mooi helpen met het wegdrinken van de kraamstuwing!
     
  4. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb tot ongeveer 15 weken zwangerschap gevoed. Voor de baby in je buik kan het geen kwaad. Hier liep m'n productie alleen snel terug rond 12 weken en mijn oudste wilde toen niet meer.
     

Deel Deze Pagina