Hoi allemaal.. ik heb de laatste dagen extreme honger. Ik werd vannacht wakker om 3 uur met honger terwijl ik om half 12 savonds nog een broodje heb gegeten. Ik heb het kunnen rekken tot 5 uur vannacht en ben een broodje hagelslag gaan eten met een beker optimel erbij en druiven. Een uur later werd ik misselijk, ontzettende honger en weer gaan eten. Hoe kan dit?
Omdat je een mensje aan het maken bent hihi Tenminste dat neem ik aan in deze hoek.... er komt vast een moment dat je niet zo veel wil eten.
Hoeveel weken ben je? Ik had het bij de eerste in het begin heel erg, vanwege lage bloeddruk. Broodjes kaas etc. Als het maar zout was. En op het einde ook. Dan werd ik om 3 uur wakker met ontzettende honger. In het begin wil je je er niet aan toegeven, maar als je 2 uur wakker ligt met ontzettende trek.. Naar beneden, yoghurt met muesli gegeten en toen weer lekker verder slapen. Maar dan at ik wel pas weer tegen 10 uur ipv half 8. Nu bij de tweede begin ik ook meer trek te krijgen, vooral zoet.
Ja dat heb ik ook. Is heel normaal en hoort bij de zwangerschap. Bij mij ging het de vorige keren rond 14 weken beter. Nu is het hardnekkiger, ben ook veel misselijker dan de vorige keren.
O ja, dat heb ik ook gehad in de eerste weken. Wat was ik blij dat dat overging. Op gegeven moment had ik crackers naast mijn bed liggen voor de ergste honger. En toch zat ik met enige regelmaat om 2 uur in de nacht wat te eten.
Ik heb het nu ook de laatste weken. Ga er dan toch maar uit om bijv, een Plakje ontbijtkoek, danoontje of een geroosterde boterham te eten (en ja soms eet ik alledrie in een nacht)
Ja hoor en als ik eenmaal wakker word is er geen rekken meer aan, dan moet ik echt ff wat eten. Ik heb in de lade van m'n nachtkastje wat dingetjes liggen die ik zo kan pakken: crackertjes (die van Lu bijv), koekjes en altijd een flesje water naast m'n bed. Zo hoef ik er dan niet altijd uit.
ik heb precies hetzelfde!😱 Echt constante honger, probeer nu gewoon om te paar uur iets te eten. Alleen lastig dat ik na het eten misselijk word🙈
Hier ook hoor. Ik kan elk uur eten. Maar avond eten is een probleem. Krijg ik amper wat naar binnen. Maar goed dus dan maar elk uur kleine beetjes eten.
Ja had ik ook! Vreselijk, echt misselijkmakende honger had ik. Hiernaast het rond de 15 weken wel zo goed als voorbij gelukkig. Probeer steeds kleine beetjes te eten, zo om de 2 uur. Dat hielp wel vond ik.