Hoi! Gisteren vond ik het nodig om nog even leuk met mijn oudste mee te doen en tegen een voetbal aan te schoppen, terwijl ik al kamp met bekkenproblemen. Het schoot keihard in mn lies/bekken en kon gisteren amper meer lopen van de pijn. Gisterenavond ook continu harde buiken en pijnlijke kramp. Na een warme kruik en een douche en een goede nachtrust was het vanmorgen al wel een heel stuk beter.. maar ik merk dat mn buik "raar" blijft doen. Het voelt wat zeurderig aan, en lopen is echt waggelen nu. Heb ook het idee dat de kleine echt heeeeel laag zit. Mijn moeder zei het toevallig gisteren; jeetje wat hangt je buik laag! Zou het 1 verband houden met t ander? Zijn de krampen indalingsweeen? Ze worden niet heftiger en komen ook niet regelmatig dus echte weeën zijn het niet. Het voelt echt heel onprettig als ik loop. Alsof de kleine er ieder moment uit kan vallen ofzo haha! Het is ons 4e kindje en momenteel 32 weken zwanger. Bij de 30 weken controle lag hij al netjes met z'n koppie naar beneden. Beeb is overigens heeeel druk de afgelopen 2 dagen. Vind t wel een uitdaging om zo nog minimaal 5 en maximaal 10 (!! Aaaarghh) weken door te lopen. Ik kan niets meer! Mijn man heeft voornamelijk de zorg momenteel voor de andere kids maar ook in huis gebeurd er gewoon heel weinig omdat ik niet meer uit de voeten kan. De 2e en 3e kwamen met 39,5 en 37,4. Beiden door hoge vliesscheur/gebroken vliezen. De eerste kwam met 37,3 en begon met weeën. Zou deze uk dan hopelijk ook met een week of 37 kunnen komen of zegt het echt geen klap?
Klinkt als indalen. Zou best kunnen dat de baby daar nog steeds mee bezig is en dat je daarom nog zoveel zeer hebt. En ik gok ook nog herstellende van het voetballen (niet zo slim om te doen, nee ) Hier deed het indalen een paar dagen pijn. Dat ik ook zoiets had van hoe kan ik zo nog weken doorlopen? Maar toen werd de pijn minder en nu is het gewoon oncomfortabel maar niet perse pijnlijk. Wel vaker last van harde buiken en voorweeen. Ik gok omdat ze op de bbm ligt te drukken. In principe zegt indalen niets over wanneer de baby komt. Ook pijn in de bekken niet. Niets behalve - denk ik - het termijn waarop je andere kinderen kwamen. Deze kwamen al redelijk vroeg dus het zou mij wel een beetje verbazen als deze opeens met 41 weken komt. Maar goed, garanties heb je niet dus wie weet maar ik denk dat je wel kan uitgaan van een baby tussen week 37 en 39 hoor.
Haha nee echt allesbehalve slim idd... worden ze vervolgens ook mega hyper van dat indalen? Want hij stuitert echt alle kanten op en trapt me helemaal lek daarbinnen
Hier wel ja.. het was niet eens perse het indalen zelf, maar ze ging als een gek liggen bewegen. Schopte voor mijn gevoel mijn vagina binnenstebuiten
Oh wat grappig. Hier lag baby M echt serieus vanaf 32 weken al laag en goed (nog niet 'vast') maar die bleef gewoon zo liggen!
Ook ik denk dat het indalen is. Ze zeggen wel eens dat het bij een volgend kind pas vanaf de bevalling begint, het indalen. Maar hier daalde nr 2 rond de 38 weken in en nummer 3 begon hier rond de 32 weken al mee