Ik heb nog de ramen staan zemen terwijl ik al weeën had (hoewel ik toen nog niet doorhad dat het weeën waren). Lijkt me dus geen probleem.
ze zeggen wel niet teveel strekken en teveel bukken. Bij mij op het werk ook, als je alles moest aannemen wat een ander zei, mag je niks meer. Iedereen kent zijn eigen lichaam het beste toch? Ik forceer niks, maar rek,strek en buk toch echt wel als dat zo uitkomt. En trouwens,iemand moet de ramen toch lappen? we hebben geen kaboutertjes, en manlief laten zemen. dan worden het strepen doe ik het liever zelf. Maar neem daarna wel ff pauze.
Ik heb gisterenavond nog een halve kamer geverfd... Als je naar je eigen lichaam luistert, is er helemaal niks mis mee! Mijn banden geven vanzelf aan wanneer het genoeg is (vandaar ook maar de halve kamer gedaan ). Daarna lekker relaxen in een warm bad en vandaag de andere helft. Ik wilde ook nog zelf vloerbedekking gaan leggen, maar dat vond mijn schoonmoeder "not done" omdat ik dan teveel op mijn buik zou liggen (?). Naja, ook wel lekker dat mijn schoonvader het dan maar komt doen...
ik heb dit een keer aan mijn vk gevraagd en die zei dat het NIET WAAR is. Tuurlijk moet je wel doen waar je je goed bij voelt, als het pijn doet om je uit te rekken, doe het dan niet, maar als je er geen last van hebt kan je dat gewoon doen.
Ik ben nu 18 weken zwanger wil van de week ook de ramen lappen en als je gewoon dat doet zoals je normaal doet, zonder gekke dingen kan het echt geen kwaad en al die fabeltjes. vind het wel erg dat ze dat soort dingen zeggen. ik doe ook wat ik kan doen en als ik iets niet kan omdat het zeer doet zeg ik het gewoon of doe het rustiger aan.