Heeele vroege echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nogeenkindje, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Hey Meiden,

Bekende van het forum zullen mijn verhaal toen wel gelezen hebben dat ik in juli een miskraam heb gehad en dat ik nu weer zwanger ben:D Ik werk in het ziekenhuis en heb even snel gevraagd of ze tijd hadden om even snel te kijken (makkelijk he in het ziekenhuis werken). Ben nu 5.4 weken zwanger, dus wist van te voren dat ze nog geen kloppend hartje gingen zien en daar waarschuwde ze me ook voor hoor.....Maar heb toch even de beslissing genomen zodat er nu alvast even gekeken werd en het zag er goed uit zoals het bij 5.4 weken zwangerschap hoort te zijn. Het was al een beginnend vruchtje aan het worden:D Bij mijn miskraam was het namelijk gelijk na de innesteling al misgegaan, dus ben nu gewoon echt al een beetje blij dat dit wel goed is:D 16-09 weer een afspraak, kan nu alweer niet meer wachten!

Moest het even kwijt;)

Liefs

2. happymama

happymama Niet meer actief

gefeliciteerd dat alles ok is nu , ene jah wachten duurt lang maar wel fijn dat ze tussen door ff kijken

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Gefeliciteerd:):):)!!!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd!!!!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn meid! heerlijk zo'n gerustelling he! volgende keer zie je vast een grotere beeb met een prachtig mooi kloppend hartje!!

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Je bent nu al weer verder dan toen je die miskraam had .
    Gefeliciteerd en geniet van de goeie echo

Deel Deze Pagina