Hoi hoi.. Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb zelf sterk het gevoel dat ik zwanger ben (wat ik bij mijn eerste kindje helemaal niet had) eigenlijk na 2 dagen dat we geklust hebben, zijn mijn borsten flink groter geworden, misselijk bij vlagen en nog meer van die dingen...iedere vezel in mijn lichaam schreeuwt dat t zo is, maar mag aankomende zondag pas testen, dus niets is zeker! Nou heb ik al een dag of 3 last van een beetje bruin slijm, dit zou misschien van de innesteling kunnen zijn, maar wanneer zou dit dan op moeten houden? Was vergeten hoe erg dat wachten was...en die onzekerheid.. alvast bedankt. puk
Het kan tot over 9 maanden aanhouden Niets is normaal en alles kan! Je kan niets anders doen dan afwachten helaas. Maar spotting een week na je ei klinkt hoopvol
jeetje...wist ik niet..mocht ik zwanger zijn (wil niet op de zaak vooruit lopen) hoop ik echt dat dat bloed weggaat, word ik zo onzeker van...maar ja we zien t maar ff aan, zit niets anders op! thanks
heb het tot een dag of 5 na mijn nod gehad denk ik. begon ook al ruim voor mijn nod. spannend he? ik was er trouwens van overtuigd dat ik ongi ging worden. hoop voor je dat een positief teken is! nog even geduld!
Spotting kan ook van je eisprong zijn. Ik heb dat altijd en juist toen ik zwanger was, had ik het niet. Inderdaad, alles kan een teken zijn maar het hoeft niet. Hoe hoopvol iets ook lijkt, alle signalen die je zou kunnen krijgen, kunnen ok juist een teken van je aankomende menstruatie zijn. Ik zou ook willen dat het anders was, maar jammer genoeg...
ik heb ook bruin bloed verlies. en heb de arts gebeld omdat ik ook onzeker ben daar het bij ons de eerste zwangerschap is. de arts zei dat dit geen kwaad kan, kan van je vorige menstruatie zijn of van het innestelen. zolang het niet meer wordt en van kleur verandert is er niks aan de hand anders moet je gelijk aan de bel hangen zei hij tegen mij.
hoi, ben ik weer...t is nu wel meer geworden, niet rood maar wel meer rood/bruin van kleur, terwijl t eerder echt bruin was en af en toe van die vezeltjes er in (sorry voor de onsmakelijke praat) heb ook al dagen zón zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar als het bloed is van de vorige ongi zou zijn, kan het dan nog zoveel zijn? Sorry voor t gezeur maar tís zo moeilijk om t ff los te laten...